Staatloterij is er al alang al.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:32 schreef Maar-T het volgende:
Gedverdemme. De loterijuutslag nog niet eens onlinegezet.
Rustig hier ook nog, ik zet de de computer maar uit en laat de Grolsch me goed smaken.
Allemaal een goed nieuw jaar gewenst, en hopelijk volgend jaar de staatsloterij uitslag even online iets na twaalven, want wie wil nou de hele avond na dat suffe rtl 4 kijken he!?
Wat mot je nou met dat omatjequote:Op zondag 1 januari 2006 00:51 schreef TommyGun het volgende:
Kanker trekking. Wel weer oud omatje gewonnen
Heineken koffie is misschien wel lekker jah. maar als we het over gerstenat hebben doe me dan maar grolsch, brand, hertog jan, of westmalle of andere belgische zooiquote:
afschieten en erfenis innen!!!quote:Op zondag 1 januari 2006 00:55 schreef kwintenstraler het volgende:
[..]
Wat mot je nou met dat omatje![]()
![]()
Hertog Jan is ook lekker maar te duur voor mij. Heineken is ook goed.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:57 schreef Maar-T het volgende:
[..]
Heineken koffie is misschien wel lekker jah. maar als we het over gerstenat hebben doe me dan maar grolsch, brand, hertog jan, of westmalle of andere belgische zooi
Doe ut zelluf mothafuckaquote:Op zondag 1 januari 2006 01:03 schreef iDex het volgende:
zet verdulleme die compjoeter uit mongeaulieo
nog steeds last van noaha,reddion.comquote:Op zondag 1 januari 2006 01:07 schreef kwintenstraler het volgende:
5 fucking euro, niet eens de moeite om het op te halen
![]()
mijn ouders speelden zonder jackpot, hadden de letters goed, alleen het cijfer niet. Het lijkt steeds meer op een vuile samenswering.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:12 schreef kwintenstraler het volgende:
Ik had wel het hoerige kankerkutjackpotlot gevraagd, ja ! Krijg je dit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |