http://nu.nl/document?n=47256
[/quote]
Zo, eindelijk, na al die jaren is het grootste welvaartsprobleem hiermee opgelost lijkt mij. Goed nieuws of niet?
Het lijkt natuurlijk wel leuk, maar ik heb m'n twijfels hierover. Net zoals liposuctie, lijkt mij dat hiermee alleen de vetcellen wordt weggevoerd.
Maar dat betekent niet dat de andere problemen dat overgewicht met zich meebrengt ook opgelost is. Ik ben juist bang dat zoiets juist ergere problemen met zich meebrengt. Waaronder nog meer hart-en vaakzieken
Met deze uitvinding, is het pas echt makkelijk om van bierbuik verlost te zijn. Dus mensen gaan nog meer ongezond leven... en hoewel je dan wel een plat buikje blijft houden, kunnen je bloedvaatjes wel steeds verder dichtslibben....
En aangezien je er fit uit ziet, zou je ook denken dat je fit bent, en de gezondsheidklachten negeren....
Ik vraag mij ernstig af of de menseheid wel gelukkiger wordt van de enorme toename in mogelijkheden om aan je uiterlijk te sleutelen. Ik zie dagelijks om mij heen in mijn beroep steeds meer (en steeds jongere) meisjes maar tegenwoodig ook steeds meer mannen, die vreselijk onzeker zijn over hun uiterlijk. Dat vindt ik jammer en onnodig.
Sinds plastische chirurgie gemeergoed is geworden en de eventuele oneffenheden weg-gephotosjopped worden krijgt men een volstrekt onrealistisch beeld voorgeschoteld door de media, waar je uberhaubt nooit aan kunt voldoen.
Wanneer je je zelf te dik vindt, ga dan lekker sporten, daar slank je niet alleen lekker van af, maar het is nog hartstikke goed voor je gezondheid ook. En laat verder die sproeten, deuken, rimpeltjes, etc maar gewoon voor wat ze zijn, dat maakt mensen nou juist zo mooi!
het gaat toch om de binnenkant! Dat wil niet zeggen dat de buitenkant verwaarloosd moet worden, maar een goede verzorging is imo respectvol omgaan met je lichaam, en dat betekent dus niet nodeloos er in gaan lopen hakken en snijden, en accepteren dat je minder moet eten en meer moet bewegen om ver kwijt te raken.
Nijn
quote:Als je het bericht had gelezen, dan weet je dat je dan naar een of ander kliniek moet gaan, en dat voor een aantal weken.
Op maandag 19 november 2001 11:32 schreef Forau_Diavolina het volgende:
NU TE KOOP OP TELLSELL?
dat denk ik erbij.
Het lijkt mij ZEER gevaarlijk, als mensen dit gewoon thuis mogen gaan gebruiken.... Je mag per keer maar een halve liter vet wegsmelten. Stel je voor dat ze 24 uur daar aan gaan hangen en in een keer 20 kilo vet wegsmelten.... hoe zou je er dan wel niet uitzien? Als een smeltende sneeuwpop?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |