Echt de quote van het jaar 2005 naar mijn mening.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:32 schreef -Hans- het volgende:
hahahaha![]()
"ik weet dat jurney een vrouw is.. ik ga proberen haar te imponeren"
Ik heb de helft van Harm maarv gehoord, mijn moeder heeft al wijn op en zit constant met zo'n nummer mee te blaten zodat ik niks hoor..quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:31 schreef MissTiger het volgende:
Van mij mogen Renskeen Serge eruit
![]()
Ik vind Harm echt de X-factor hebben, vraag me niet waarom, maar dat vind ik gewoon. Hij heeft gewoon echt iets![]()
Verder vond ik Marecha en Floortje echt subliemDeze meiden vond ik het echt beste van vanavond
![]()
Raffaëlla vond ik ook err goed en vooral erg leuk.
Angelique en Aaaaaaaaron vond ik ook super.
hahaha das nie zo leuk inderdaadquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:35 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Ik heb de helft van Harm maarv gehoord, mijn moeder heeft al wijn op en zit constant met zo'n nummer mee te blaten zodat ik niks hoor..![]()
23:25 op RTL4quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:41 schreef Dizer het volgende:
Wanneer en waar is de uitslag? Op teletekst kan ik het niet vinden
Daarom mocht Haaron er niet bij zijnquote:
Die is nog geen 18 en mag ná 23.00 uur niet meer op tvquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:49 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom mag Aaron er niet meer bij zijn dan?
Nee, serieus?quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die is nog geen 18 en mag ná 23.00 uur niet meer op tv
Je denkt leuk idols kijken wordt je weer met je neus op de feiten gedrukt van dit soort kutregeltjes. KUTREGELTJES. WE WANT AFRO!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daarom mocht Haaron er niet bij zijn
die hele auditie was ZINLOOSquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:51 schreef -Hans- het volgende:
Zinloos inderdaad, omg wat erg dit.
Stichting Kinderarbeid of iets dergelijks..quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:53 schreef Ayaxola het volgende:
Wtf, maar van wie zegmaar mag dat niet meer dan?
Jemig, dat is echt te sneu![]()
Vond het ook niet veel aan.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:00 schreef Ayaxola het volgende:
Heb net even het filmpje van Marescha gezien, maar vond haar er helemaal niet zo heel speciaal uit zien ofzo![]()
Hij mag roken, zuipen, sexen, tot diep in de nacht stappen...quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, daar kan ik ook niet bij. Hij is 17!
Hij mag ook tot 2 uur 's nachts z'n vingers eraf knallenquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij mag roken, zuipen, sexen, tot diep in de nacht stappen...
Maar hij mag ná 23.00 niet meer op tv
quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij mag roken, zuipen, sexen, tot diep in de nacht stappen...
Maar hij mag ná 23.00 niet meer op tv
De zwangere vrouw.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:28 schreef WithMe het volgende:
I-Jay, Renske en..?
WAT???quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:28 schreef rashudo het volgende:
Serge is door? De macht van de bakvis..
Moet je wel je haar wat laten groeien kerel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:31 schreef Jajong het volgende:
Serge door? Haha. Het is zeker. Volgend jaar win ik Idols.
Voorlopig alleen Renkse @ kruk.(o.a. I-jay en Gerge door...)quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:34 schreef flugeltje het volgende:
Dus wie zijn er door en wie zitten op de krukken??
Ik hoop Charissa en dat ze ook direct naar huis mag.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:36 schreef WithMe het volgende:
Ariël op de kruk... Charissa erbij?
Yupquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:36 schreef WithMe het volgende:
Ariël op de kruk... Charissa erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |