valderamaquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:25 schreef tong80 het volgende:
Z'n vader kennen jullie ook vast wel
[afbeelding]
quote:
Floortje was met afstand de bestequote:Op zaterdag 31 december 2005 21:28 schreef rashudo het volgende:
Angelique & Floortje heb ik gemist helaas..
Maar ik kan niet kiezen tussen Aaron en Marescha. Denk dat ik maar op alletwee ga stemmen.
Krijg ik dan me eigen topic in VBLquote:
I-jay viel inderdaad ook erg tegen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:28 schreef WithMe het volgende:
Serge en I-Jay mogen weg...
Ach ja krijgen die andere 2 ook nog 's stemmenquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Floortje was met afstand de beste
Of anders ik.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:41 schreef rashudo het volgende:
Ik wil Chantal wel zien grunten vanuit haar kruis.
Is een topper, wat een verschil met Arnie in de vorige jaren.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:49 schreef rashudo het volgende:
Ik vind dat martijn echt een goede presentator is..
Reinout vertrok altijd in de pauze en die zagen we eigenlijk niet.... die kondigde wat aan en dat was het. En Marijn die doet het helemaal leuk. Ik vind de interactie tussen Martijn en Chantal ook veel leuker dan tussen Reinout en Tooske.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:49 schreef rashudo het volgende:
Ik vind dat martijn echt een goede presentator is..
Vind ik ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:55 schreef J-net het volgende:
[..]
Reinout vertrok altijd in de pauze en die zagen we eigenlijk niet.... die kondigde wat aan en dat was het. En Marijn die doet het helemaal leuk. Ik vind de interactie tussen Martijn en Chantal ook veel leuker dan tussen Reinout en Tooske.
Ik denk dat de meesten Koefnoen kijken i.p.v. de 'after-show'quote:
De Kabelquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Het valt op dat het groepje getinten bij elkaar in de kleedkamer zitten en de anderen in de andere kleedkamer.
Natuurlijk is de regie daarbij, dat staat toch in het draaiboek. Ze laten haar heus niet voor niets nu een banaan eten terwijl het ook nu tijdens de reclame kon.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Chantal die een banaan zit te eten en de regie is er als de kippen bij om mooi in te zoomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |