Hint: het heeft te maken met regurgitatiequote:Op donderdag 5 januari 2006 10:18 schreef WAT het volgende:
HA!
Ik heb je wel door, Jezus Christus!
Nog even, en ik weet ook hoe je de truc met die vissen deed.
zouden strontbacterieen ook goed groeien in herman vraag ik me dan afquote:Op maandag 16 januari 2006 18:06 schreef Mwanatabu het volgende:
Nou, Herman staat een kleurtje te krijgen in de oven, laat morgen wel weten of het te pruimen was.
Heb ook wat van het deeg gesnoept; ga ik nu dood?
Nou, 'brood'deeg... Als je leest hoeveel suiker erin gaat is het meer een cakedeeg.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
Snoepen van brooddeeg kan ik me nu echt niets bij voorstellen
voeding voor de gistquote:Op maandag 16 januari 2006 18:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, 'brood'deeg... Als je leest hoeveel suiker erin gaat is het meer een cakedeeg.
Mja, dat is nou weer gevaarlijk lekkerquote:Op maandag 16 januari 2006 18:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, 'brood'deeg... Als je leest hoeveel suiker erin gaat is het meer een cakedeeg.
Ach zo'n darminvaginatie is nog nooit iemand slechter van gewordenquote:
dat heb ik nou ookquote:Op zondag 19 februari 2006 09:00 schreef Isabeau het volgende:
Dat Herman nog leeft. Mijn moeder heeft 20 jaar geleden of zo eens een Herman klaargemaaktHet idee stond me toen als kind al tegen: een deeg dat door zoveel handen is gegaan en mijn god weet hoe lang al bestaat.
quote:Op zondag 19 februari 2006 11:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat heb ik nou ook
maar goed, in de gebruiksaanwijzing staat dat je moet roeren, dus ik hoop dat er niemand met zijn vingers verder aangezeten heeft.
*stikt van het lachen*quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:13 schreef Mwanatabu het volgende:
Nee joh, dat zou flauw zijn. "Ik heb gisteren lekker in Mohammed zitten roeren". Dat zég je niet
Volgens mij valt dat wel mee. Je moet dat brood/ die cake toch bakken voordat je hem eet, dan worden alle bacterieen wel gedood!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
*stikt van het lachen*![]()
Maar ik vind het idee ook n beetje vies...(of is dat nou juist de bedoeling: elkaars bacteriën opeten als teken van vriendschap?
foto'squote:
Een bakje met deeg waarschijnlijk?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:42 schreef lady-wrb het volgende:
wat is er nou te zien aan een bakje met deeg?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |