Ja, nou, het is niet leuk iigquote:
Ahhhh, moet ik dat nou zielig vinden??quote:Op maandag 2 januari 2006 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, nou, het is niet leuk iig
Ja, ga aan het werk!quote:Op maandag 2 januari 2006 12:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ahhhh, moet ik dat nou zielig vinden??![]()
Sorry, moet er echt eens mee kappen. Duizendmaal excuses!![]()
![]()
![]()
En nu ga ik aan de slag met werk etc.
eeeeeh... geil.....quote:Op maandag 2 januari 2006 13:17 schreef Chanty87 het volgende:
Joh?
Bleeeh ik ben ziekKutwinter. Typisch zo'n verkoudheid waarbij al je spieren zeer doen, je hoofdpijn hebt, je keel raar aanvoelt en je constant een loopneus hebt.
Zometeen maar eens een kop soep maken.
Schrijf je dan in op in-groningen en dan heb je er zo een, niemand wil daar namelijk zittenquote:Op zondag 1 januari 2006 15:38 schreef MMaRsu het volgende:
Iedereen gelukkig nieuwjaar![]()
![]()
![]()
[..]
Ja waarom niet
hui-liequote:Op maandag 2 januari 2006 13:17 schreef Chanty87 het volgende:
Joh?
Bleeeh ik ben ziekKutwinter. Typisch zo'n verkoudheid waarbij al je spieren zeer doen, je hoofdpijn hebt, je keel raar aanvoelt en je constant een loopneus hebt.
---> kater.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:17 schreef Chanty87 het volgende:
Joh?
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:18 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Schrijf je dan in op in-groningen en dan heb je er zo een, niemand wil daar namelijk zitten![]()
Sorry, ik was er nietquote:Op maandag 2 januari 2006 14:53 schreef Chanty87 het volgende:
Wat zijn we weer medelevend en vriendelijk tegen mij![]()
Zal ik een kopje kruidenthee met honing voor je maken? Lekker beschuitje erbij? Daar knap je van opquote:Op maandag 2 januari 2006 14:53 schreef Chanty87 het volgende:
Wat zijn we weer medelevend en vriendelijk tegen mij![]()
Kiiiijjjjk, zo moet hetquote:Op maandag 2 januari 2006 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zal ik een kopje kruidenthee met honing voor je maken? Lekker beschuitje erbij? Daar knap je van op
Wil je dan ook nog warme chocolademelk met slagroom erbij? Voor na de thee.quote:
Ik denk dat het tijd wordt voor een "Roy zoekt vrouw" topic.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:27 schreef pkwarts het volgende:
Ik ga geen dingen beloven die ik toch niet ga doen, wat voor man ben je dan Roy
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd wordt voor een "Roy zoekt vrouw" topic.
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd wordt voor een "Roy zoekt vrouw" topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |