Moet je ook niet mee gaan gillen als ze gillende keukenmeiden afsteken met oud en nieuwquote:Op maandag 2 januari 2006 09:05 schreef Doppertje het volgende:
Ik heb alleen beetje last van keelpijn
Dankquote:Op maandag 2 januari 2006 09:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Moet je ook niet mee gaan gillen als ze gillende keukenmeiden afsteken met oud en nieuw![]()
Nee hoor, beterschap ermee!![]()
Dankjewel Royquote:Op maandag 2 januari 2006 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Halloooooooooooooooooooo SC'ers! Gelukkig Nieuwjaar!![]()
(voor zover ik dat nog niet gedaan had
)
Ik ben weer op mn vertrouwde kamertje in DelftZometeen mn nieuwe burostoel in elkaar zetten en dan kan ik weer fatsoenlijk studeren.
Ik studeer niksquote:Op maandag 2 januari 2006 10:47 schreef Laniboekje het volgende:
Jah Bernie, ik leef ook nog. Heerlijk weekend gehad
Roy! Jij ook nog de beste wensen he, ik had dat iedereen natuurlijk al gewenst. Maar bij deze nog een keer. Succes met je bureaustoel in elkaar flansen!
Ik studeer altijd op de grond. Hehe, leg ik al de benodigdheden op de grond, ga ik er half bij liggen en dan studeren (erm.. slapen) maar!
Dank jequote:Op maandag 2 januari 2006 10:47 schreef Laniboekje het volgende:
Roy! Jij ook nog de beste wensen he, ik had dat iedereen natuurlijk al gewenst. Maar bij deze nog een keer. Succes met je bureaustoel in elkaar flansen!
Ik studeer altijd op de grond. Hehe, leg ik al de benodigdheden op de grond, ga ik er half bij liggen en dan studeren (erm.. slapen) maar!
Nieuwe spellingquote:Op maandag 2 januari 2006 10:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dankjewel Roy![]()
Het is trouwens bureaustoel![]()
![]()
En NU ga jij mij eens vertellen wat er nou op 2 januari staat te gebeuren? Ik WIL (correctie: MOET) het weten.quote:
Ze gaan lijnen.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En NU ga jij mij eens vertellen wat er nou op 2 januari staat te gebeuren? Ik WIL (correctie: MOET) het weten.
HIj moet welquote:Op maandag 2 januari 2006 11:08 schreef mordradead het volgende:
ja, 2 januari wat een feest
Roy doet stiekem ook mee hoor
Ik ben met Kerst al begonnen. Effect was echter negatief toenquote:
ik doe meequote:Op maandag 2 januari 2006 11:15 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ga vanaf nu lekker stoppen met roken. Heel makkelijk, ben er namelijk ook nooit aan begonnen.
OMG - hahahahaha![]()
Sorry, moest even..
quote:Op maandag 2 januari 2006 11:15 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ga vanaf nu lekker stoppen met roken. Heel makkelijk, ben er namelijk ook nooit aan begonnen.
OMG - hahahahaha![]()
Sorry, moest even..
quote:Op maandag 2 januari 2006 11:15 schreef Laniboekje het volgende:
OMG - hahahahaha![]()
Sorry, moest even..
quote:Op maandag 2 januari 2006 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
![]()
Geen handleiding bij mn burostoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |