Toevallig niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:38 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Hoezo heb je daar al eens lopen buiten te sexen ?![]()
![]()
Geen zuidplein denk ik.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:32 schreef heiden6 het volgende:
Ik dacht Zuidplein te herkennen (Rotterdam). Iemand een ander inzicht?
Eens moet de eerste keer zijn, PM me maar voor mn mobiele nummerquote:
Kan. Maar tegenwoordig lijkt elk winkelcentrum op zuidpleinquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:32 schreef heiden6 het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:42 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn, PM me maar voor mn mobiele nummer
Naam: Arjanquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:55 schreef t0y het volgende:
Geweldig filmpje, heb je me kostelijk vermaakt hierzo
Iemand een biografie van Arjan?
Helemaal niet man, Zanger Bob is nog een beetje gaaf. Hij is lachwekkend en zo, die Arjan wannabe gaaf-zijn gast is hooguit ergerniswekkendquote:
Dat komt doordat jij hem waarschijnlijk serieus neemt. Azijnpisserquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:57 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Helemaal niet man, Zanger Bob is nog een beetje gaaf. Hij is lachwekkend en zo, die Arjan wannabe gaaf-zijn gast is hooguit ergerniswekkend![]()
Zeg ey, doe eens een beetje lief in het nieuwe jaarquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat komt doordat jij hem waarschijnlijk serieus neemt. Azijnpisser.
Nee man, dat is Zuidplein niet johquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:32 schreef heiden6 het volgende:
Alsof hij het serieus bedoeltquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:17 schreef Wesfrdam het volgende:
geef die jongen een snelcursus rappen![]()
Zorg dat hij uit een probleemwijk komt![]()
Daarna spreken we verder![]()
Evenals zijn syndroom.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:38 schreef De_Ananas het volgende:
Link is down.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |