Bedoel je de Z320i?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:05 schreef Partygurl het volgende:
Er is al een nieuwe Samsung uit zag ik net, lijkt veel op de 600 alleen dan met driehoekjes als toetsen!

nouja, de z320 heeft ook umts, 120mb geheugen en 2 camera's.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:54 schreef Icemen het volgende:
qua vormgeving is d600 zakelijker. (vind ik zelf mooier) en voor de rest zijn de verschillen: d600 kan memorycard in (wel makkelijk), iets langere duur accu en ja die camera. Maar ga je er veel gebruik van maken? anders is het gewoon een kwestie van smaak (en budget, z320 is goedkoper toch?) Zit weinig verschil in voor zover ik zie. Ik zou voor de d600 gaan. Voor meer info over de specs zie www.gsmarena.com en dan links op samsung. staan alle toestellen van samsung incl. de nieuwste die nog uit moeten komen, waaronder een model met ingebouwd 3 gig aan geheugen

nee nog niet want ik weet niet of het normaal is dat je maar 3uur achter elkaar mp3tjes kan luisteren, dus daarom wou ik graag weten van anderen die geen software fout hebben hoelan zij mp3tjes achter elkaar kunnen luisteren???quote:Op maandag 23 januari 2006 15:39 schreef Icemen het volgende:
ben je al terug geweest naar de winkel met je "klacht"?

Ik vind dat umts wel leuk maar jah dat video call en tv kijken doe ik toch niet aan en 120 mb staandaard is ook leuk maar de D600 heeft standaard 80 mb met uitbreidbaar geheugen via micro sd card. en binnenkort komt de 1 gig uitvoering dus....quote:Op maandag 23 januari 2006 18:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
nouja, de z320 heeft ook umts, 120mb geheugen en 2 camera's.
ik vind het maar kleine verschillen allemaal, ik zit op die site te kijken; de D800 en D820 zijn bijna precies hetzelfde

Review van de tweequote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:58 schreef Icemen het volgende:
verschil d800 en d820 = d820 heeft een card slot

hierquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:52 schreef Icemen het volgende:
wie weet hoeveel een stereo bluetooth headset kost? is dit de moeite waard om te kopen of kan ik beter bij de headset blijven die meegeleverd is...?

Hierop kunt u een standaard headset of luidsprekers aansluiten met een 2.5 mm stekker en genieten van uw eigen stereo geluidquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:19 schreef alibout het volgende:
[..]
hierkan je je eigen oordopjes gebruiken
http://www.gsmpunt.nl/details.php?productnummer=1546&merk=Samsung&model=SGH-E730

Dan is het nog niet zonde...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:55 schreef Repeat het volgende:
wel zonde dat ze een mp3 speler in dat ding stoppen, zoiets gebruik ik toch niet.

Ja idd, heb je goed op gemerkt... Het kan natuurlijk ook een typfoutje van hun zijn...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:03 schreef Metal666 het volgende:
[..]
Hierop kunt u een standaard headset of luidsprekers aansluiten met een 2.5 mm stekker en genieten van uw eigen stereo geluid
Heb je dan niet nog een converter nodig, normale hoofdtelefoon of speaker plugjes zijn 3,5 mm!!

ik zal het ze ff vragenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:37 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Ja idd, heb je goed op gemerkt... Het kan natuurlijk ook een typfoutje van hun zijn...
Anders ziet het er toch ook niet uit, als die plug in stekkertjes op elkaar haha![]()

dit schreven ze terugquote:

Nou ik weet niet wie daar aan die helpdesk aan het mailen is, maar 3,5 is standaard voor oordopjes (bv Ipod)quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:58 schreef alibout het volgende:
[..]
dit schreven ze terug
Hallo,
Dat zijn die dikke ja. Je hebt ook dunnere van 2,5. De normale kleine
oordopjes hebben een 2,5mm stekker. Als je een koptelefoon met 3,5 wilt
gebruiken moet je inderdaad nog een converter hebben. Deze kun je in een
muziekwinkel wel kopen.

nog nooit geprobeert luister elke dag mp3tjesquote:Op maandag 23 januari 2006 15:02 schreef Icemen het volgende:
alibout probeer deze instellingen eens: (misschien heb je ze al zo staan) niet quadband maar dualband, bluetooth uit (alleen aan als nodig is), helderheid display 2 of 3, verlichting alles op 15 sec. Dit zou een stuk moeten schelen in energiegebruik. Want hoelang gaat jou accu mee bij gewoon gebruik? dus alleen bellen en smssen. de mijne houd het zeker 4 a 5 dagen uit met alleen bellen en smssen. en dan staat me tel dag en nacht aan.

en mijn sennheiser oordopjes die in de sony CD walkman D-E2001 passen zijn dan toch ook 3, 5 mmquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:48 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Nou ik weet niet wie daar aan die helpdesk aan het mailen is, maar 3,5 is standaard voor oordopjes (bv Ipod)
Dus wat hij zegt klopt niet!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |