dan toetsen hun wel ff 0000 voor je in.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:13 schreef timbob het volgende:
En anders ga je toch gewoon ff naar het loket?
nee, dat was vorig jaar.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:14 schreef Thetallguy het volgende:
hahaha 00:00 is ook toevallig net de tijd dat het nieuwe jaar ingaat![]()
![]()
![]()
![]()
d !!11
Niet overal hebben ze nieuwe automaten zakquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:37 schreef j_a_s_p_e_r het volgende:
gewoon nieuwe automaat nemen, kan je het iig mee
Dan klik je in het scherm (waar je de opties van 1e en 2e klas enzo hebt) gewoon op het vakje 'van....' en dan kun je de locatie vanwaar je vertrekt wijzigenquote:Op zondag 1 januari 2006 15:27 schreef Even het volgende:
En bij die touchscreen dingen dan?
Dat stempelen is toch amper een moeite? Waarom zou je dan een kaartje op datum willen?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:36 schreef Tichelaar het volgende:
Wel jammer dat je niet een andere datum kunt kiezen bij die automaten, nu moet je altijd een kaartje kopen met de datum van de dag waarop je het koopt, of zonder datum waardoor je moet stempelen.
dat kan met 1010quote:Op zondag 1 januari 2006 17:36 schreef Tichelaar het volgende:
Wel jammer dat je niet een andere datum kunt kiezen bij die automaten, nu moet je altijd een kaartje kopen met de datum van de dag waarop je het koopt, of zonder datum waardoor je moet stempelen.
Ik was inderdaad nog origineel met de 0000 ja...quote:Op zondag 1 januari 2006 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
Originele reacties..
ik zou dat geld dat je kwijt was met bellen decladeren bij bierglasquote:Op zondag 1 januari 2006 14:17 schreef Aventura het volgende:
Ik heb even de NS gebeld voor je (1,50 pm.) en daar zeiden ze, dat je 0000 moet intoetsen. Ik zou dat dus even proberen.
Maar ik zou gewoon beginnen met 4 keer 1 nul in te toetsen.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je kan ook 2 keer 2 nullen intoetsen.
quote:Wanneer u een ticket wilt met een ander vertrek station, toets dan eerst de code 0000, vervolgens de code van het vertrek station, en daarna de code voor de bestemming.
Dus, het kan! Met de code '0000'.quote:Ook voor een kaartje met een ander vertrekstation of een kaartje via een ander station kunt u terecht bij de NS-kaartautomaat met aanraakscherm. Bij de NS-kaartautomaten kunt u 24 uur per dag terecht voor een treinkaartje.
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik zou dat geld dat je kwijt was met bellen decladeren bij bierglas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |