Die dingen worden toch geprint?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:06 schreef raptorix het volgende:
Ja dat kan, maar zullen op veel plekken uitverkocht zijn
mmm ik zit net te kijken en nu blijkt dat ik niet eens met jackpot speel, terwijl ik toch echt heb opgegeven met jackpot te spelenquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:21 schreef Sender_ het volgende:
Meestal is het maar tot 12 uur nog verkoop dus je bent nu te laat.
daarnaast heb ik de winnende al![]()
ctrl pquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:09 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Die dingen worden toch geprint?
Verdorie!quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:38 schreef raptorix het volgende:
Vaag, bij normale trekkingen heb je wel jackpot, en bij oudejaarsloterij in 1 keer niet
Ach bij mij is het elke dag dag van de trekking.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:57 schreef pierce het volgende:
Kan je vandaag nog oudejaarsloten kopen?
Er staat me namelijk iets bij dat je op de dag van de trekking geen loten meer kan kopen.
Mjah het schijnt dat je het achteraf alsnog kon opgeven, maar het zit er niet standaard bij in.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:34 schreef PICHT het volgende:
Ik heb wel jackpot, kan gewoon.
Nee inderdaad en het lullige is dus dat de hoofdprijs ook op een onverkocht lot kan vallen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:27 schreef Keiichi het volgende:
Ik heb er zojuist nog twee gekocht![]()
op = op maar dat gebeurt dus never nooit niet![]()
Dat is wel een beetje naaierig... Maar goed, met 50.000 euro ben ik ook wel tevredenquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:58 schreef PICHT het volgende:
[..]
Nee inderdaad en het lullige is dus dat de hoofdprijs ook op een onverkocht lot kan vallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |