Sterf, pauper.quote:
Ha-ha.quote:
Werkelijk? Dit noteer ik even voor het geval dat het laatste seconden werk wordt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:54 schreef PDOA het volgende:
Iets met 'Holocaust' in je sig schijnt ook wel te helpen.
Das best een ideequote:
Nope. Ik checkte net, maar hij zit er nog steeds niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:45 schreef livEliveD het volgende:
Ja hoi, is de banknop al gevonden?![]()
Misschien moet ik maar eens flink gaan beschuldigen in Feedback. Ervaring leert me dat mensen daar heel blij van wordenquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:46 schreef Alicey het volgende:
Nope. Ik checkte net, maar hij zit er nog steeds niet.
Nee ElisaB is cute en post heel ok. Daarnaast heb ik angst voor haarquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:47 schreef outcast_within het volgende:
Ga spammen in het VenA keycord topic.
De mod daar word ongeveer nu kei gek van alle onzinnige reacties verwijderen.
[TK] Keycords
Ja ze zijn bang voor de hetze die ik start als ik een ban krijgquote:
Mietje, Mietje!quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja ze zijn bang voor de hetze die ik start als ik een ban krijg![]()
mijn moeder!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dagelijks ben ik tot diep in de nacht op en verdomd met oud en nieuw, wie pit er als eerste?
Moi!
Is de Kastanova Kalender van 2006 er eigenlijk al? Hij is me grote voorbeeldquote:Op zondag 1 januari 2006 05:32 schreef PDOA het volgende:
Schijtluis. Neem een voorbeeld aan al die namen in MED.
Vast wel. Een scheurkalender met iedere dag een andere kloon.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Is de Kastanova Kalender van 2006 er eigenlijk al? Hij is me grote voorbeeld![]()
Jij bent crew dus jij bent stoutquote:Op zondag 1 januari 2006 12:29 schreef Alicey het volgende:
Vast wel. Een scheurkalender met iedere dag een andere kloon.
Houd er wel rekening mee dat ik zo weg ben.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jij bent crew dus jij bent stout![]()
Ik ga een hetze tegen je beginnen![]()
Kouwe theetante en dhimmitude trutquote:Op zondag 1 januari 2006 12:35 schreef Alicey het volgende:
Houd er wel rekening mee dat ik zo weg ben.
Je bent best wel een stakkerquote:Op zondag 1 januari 2006 23:09 schreef livEliveD het volgende:
Waar blijft het slotje![]()
Dit jaar krijg ik een ban en de hetze jegens de crew zal er komen. 2006 wordt een goed jaar, beste wensen allemaal![]()
Jup, fucked for lifequote:Op zondag 1 januari 2006 23:17 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Je bent best wel een stakker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |