Ze deden het al sinds gisteravond, de onverlatenquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:52 schreef thedude0 het volgende:
whehe je mag vanaf 10 uur 's ochtends al afsteken
waarom zou de politie iets doen tegen iets dat legaal is ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:56 schreef Ciurlizza het volgende:
Gewoon zelf actie nemen, de politie doet hier toch niets.
Nederland, kutland.
Wedden dat de politie dan wel komt, als ze met gebroken knieschijven in de sneeuw liggen te jammeren om hun mammiequote:Op zaterdag 31 december 2005 10:56 schreef Ciurlizza het volgende:
Gewoon zelf actie nemen, de politie doet hier toch niets.
Nederland, kutland.
Volgens mij is het niet legaal om op 30 december 2005 vuurwerk bij iemand in de tuin te gooien....quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:57 schreef thedude0 het volgende:
[..]
waarom zou de politie iets doen tegen iets dat legaal is ?
Typisch Nederlands inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wedden dat de politie dan wel komt, als ze met gebroken knieschijven in de sneeuw liggen te jammeren om hun mammie
pak de dader bij de kraag en sla hem in elkaarquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:04 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet legaal om op 30 december 2005 vuurwerk bij iemand in de tuin te gooien....
Mijnheer, we weten dat het vervelend is en er zijn wat agenten in burger de straat op om te verbaliseren, maar voor we bij u zijn zijn die jongens al weer 10 straten verder. En daarna de dooddoener: u bent toch ook jong geweest?quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat zei de politie aan de telefoon eigenlijk?
Dat is wel een goede inderdaad. Die zooi even onder de kraan houden, terwijl die kereltjes toekijken hoe de zooi die ze met hun zuurverdiende zakgeld hebben gekocht in één klap waardeloos is geworden.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:04 schreef raptorix het volgende:
2 jaar terug heb ik 2 gasten gewoon aangehouden, en gezegt dat ik de politie erbij ging halen, vervolgens de keuze gegeven het vuurwerk bij mij in te leveren of er bureau werk van te maken
grappig johquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:13 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Dat is wel een goede inderdaad. Die zooi even onder de kraan houden, terwijl die kereltjes toekijken hoe de zooi die ze met hun zuurverdiende zakgeld hebben gekocht in één klap waardeloos is geworden.
Of zelf afsteken. Natuurlijk op een tijd dat het mag en er niemand last van heeftquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:13 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Dat is wel een goede inderdaad. Die zooi even onder de kraan houden, terwijl die kereltjes toekijken hoe de zooi die ze met hun zuurverdiende zakgeld hebben gekocht in één klap waardeloos is geworden.
ik steek vuurwerk af maar ik ben geen pauper.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:15 schreef FoXje het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent ook zo'n vuurwerkpauper![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |