je bent zonet overoverbodenquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:02 schreef Koenijntje het volgende:
XIII en SSX 15 euro exclusief geboden
hehe jah volgens mij had ik je ook gemailed (aakab at hot dot com).quote:Op zondag 1 januari 2006 14:47 schreef sk888er het volgende:
@adnansupernew: was jij ook degene die een mailtje heeft verstuurd? Zo nee dan verkoop ik hem liever aan iemand van het fok! forum, dus als je niet overboden wordt dan is het voor jou![]()
??? Zie geen boden staan, en ook geen prijzen aangepastquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:54 schreef sk888er het volgende:
[..]
je bent zonet overoverboden![]()
Jezus advertenties lopen op marktplaats als een tierelier.....
Ik had gemmideld 10 euro per game verwacht maar dit overtreft echt mijn stoutste dromen![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:47 schreef sk888er het volgende:
@Joana: tegenbod: als we de verzendkosten delen dan ga ik akkoord.
Ik had gezegd dat ze nu naar de hoogste bieder gaan. Maar ik ga zo iedereen mailen en ik heb je e-mail adres al dus je zult zo wel een mailtje krijgen.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:57 schreef adnansupernew het volgende:
Mogen we al overgaan tot betaling of wil je nog een aantal dagen wachten?
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:49 schreef sk888er het volgende:
@Joana: je bent niet verplicht om de spellen bij mij te kopen hoor![]()
Nee er was al meerdere keren ¤15,- excl gebodenquote:Op maandag 2 januari 2006 20:43 schreef djkoelkast het volgende:
dus mijn bod staat niet?
Als je even goed leest zie je dat dat de marktplaats biedingen zijn....quote:Op maandag 2 januari 2006 19:48 schreef Joana het volgende:
[..]
Dat is zo, ik heb geen interesse meer. Kvind het alleen niet netjes dat je de vraagprijs nadat ik heb geboden hebt verhoogt, dan lijkt het net alsof ik incl. heb geboden dat is wat ik ermee bedoelde.
Omdat ik de op niet meer aan kon passen heb ik hem daar wat onder nog een keer gepost. En zoals je kunt zien is die dus al wegquote:
Nu je het zegt... die staat niet op de foto. Het gaat hier dus om de players choise.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:23 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
- need for speed underground ¤7,-
Bied ik 8 euro voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |