Neen een paar poezenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar al een hele familie uitgemoord
Maar nu is't weer koud en sneeuwerig en nu is d'r weer een nieuwe familie.
En volgens mij een turkse familie want het zijn er een boel en ik hoor ze overal (in de schuur, op zolder, in de keuken en in de muren)
Tim is allergischquote:
ook al geprobeerd, maar die zijn weggelopenquote:
Ja maar dan moet je die poezen ook niet in huis halen, en d'r huisbeesten van maken maar gewoon de natuur zijn gang laten gaan en poezen in schuur laten, en zelf op zoek naar eten laten gaan.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tim is allergisch
En ik denk dat Fuzz het dan ook niet overleefd.
Jamaar de schuur is niet zo heel groot, dus da's sneuquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je die poezen ook niet in huis halen, en d'r huisbeesten van maken maar gewoon de natuur zijn gang laten gaan en poezen in schuur laten, en zelf op zoek naar eten laten gaan.
Ja weet dat ik hier nu volop Fokkers op hun tenen ga staan die het liefst lopen te knuffelen met een poes
Nee je moet ze d'r ook niet in opsluiten maar ze dan gewoon niet in huis halenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar de schuur is niet zo heel rgoot, dus da's sneu
Ik vind dat ze Natascha en Boris heten, met een zoontje, Fievelquote:
Nee die had ik helaas gemistquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:12 schreef tech het volgende:
[..]
Heb jij de film 'The Witches' zitten kijken, of zo?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee je moet ze d'r ook niet in opsluiten maar ze dan gewoon niet in huis halen
op die manier ontwikkel je hun jachtinstinct
Maar dan moet je inderdaad wel Fuzz nooit meer los laten, want die is dan ook inderdaad niet meer veilig![]()
Doet me denken aan die film met die muizen op een boot ofzoquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat ze Natascha en Boris heten, met een zoontje, Fievel
Ja die gaan dan naar Amerika.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:16 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Doet me denken aan die film met die muizen op een boot ofzo![]()
Ja, hij was leuk... Een van de laatste Jim Henson Productions van de hand van de meester zelf.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die had ik helaas gemist
Maar ik heb 'm wel ooit gezien. Leuk
Ja bij schuur denk ik aan losstaand gebouw en niet aan een berghokquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar de schuur is niet zo heel groot, dus da's sneu
Berghok linksonder. Da's de schuur.
Da's toch zielig!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa diequote:Op zaterdag 31 december 2005 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die gaan dan naar Amerika.
"Fievel: een verhaal met een staartje"
An American Tailquote:
Ja beestje is natuurlijk elk jaar al weer blij dat Kerst achter de rug is, en dan haal jij alsnog een bedreiging voor h'm in huisquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat zou wel erg zielig zijn he .........
Ja daaaaaaaag. Van die gillende keukenmeiden over de vloer.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tupperware party bij Ang3l ?
Heb je hem toevalligquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
An American Tail
In de bios gezienDeel 2 in het wilde westen is minder leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |