Kheb mquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:35 schreef Cybart het volgende:
nou dat voor 3 uur heb ik wel gehaald getuige de "verborgen" link in deze post
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:35 schreef Cybart het volgende:
ff luisterenquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:35 schreef Cybart het volgende:
Oeh... kusjes EN geitjesquote:
even beetje ontbijten enzoquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:39 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
ff luisteren
kom je niet op msn?
hij is wel superquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
even beetje ontbijten enzo
dadelijk!
waar heb je die dan verstoptquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
even beetje ontbijten enzo
dadelijk!
moet je zn berichie ff quotenquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar heb je die dan verstopt![]()
ik kan hem niet vinden![]()
thankxquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:44 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
moet je zn berichie ff quoten
Goed ideequote:
Rattengifquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:55 schreef Ang3l het volgende:
Hoe maak je je huismuizen duidelijk dat ze niet meer aan je worstenbroodjes mogen knabbelen?!
*verplaatst met een zucht alle beknabbelbare etenswaren van de onderste naar de bovenste kast*
Tupperware bakjesquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:55 schreef Ang3l het volgende:
Hoe maak je je huismuizen duidelijk dat ze niet meer aan je worstenbroodjes mogen knabbelen?!
*verplaatst met een zucht alle beknabbelbare etenswaren van de onderste naar de bovenste kast*
Ja het konijnenvoer in de schuur zit al in zo'n ding. Maar nu ze daar niet meer aankunnen trkken ze de keuken inquote:
Ik heb vorig jaar al een hele familie uitgemoordquote:
Hier hetzelfde hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar al een hele familie uitgemoord
Maar nu is't weer koud en sneeuwerig en nu is d'r weer een nieuwe familie.
En volgens mij een turkse familie want het zijn er een boel en ik hoor ze overal (in de schuur, op zolder, in de keuken en in de muren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |