Ja ik was op zoek naar een geitje bokje en toen zag ik ineens een douche. Ik kon 't niet laten ...quote:
Dan pas?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe je 't dan wel ff vóór 15:00u, want anders ben ik weg heur![]()
Da's wel erg sneuquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:49 schreef TehRockstar het volgende:
Er gaan hier toch geen mensen om 12 uur posten he?
Ga je een kadootje voor me halen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:43 schreef Just-Dennis het volgende:
ik heb het alweer gezien
ik MOET naar de winkel![]()
Ik zie al die 12-uurs topics al voor me.quote:
Ik heb werkelijk geen idee..quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:58 schreef TehRockstar het volgende:
Meneer..
CDP wat ga jij vanavond voor fratsen uithalen ^^
Get in touch with your feminine side.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee..
Ik weet dat ik in Almere zit met rond de 15 meiden en dat het meestal uitdraait op ultieme meligheid!
Sowieso gaanquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Get in touch with your feminine side.
Feestelijk.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sowieso gaanElisa
en ik pancakes bakken
![]()
Kijk..wij hebben nu al zeker 6 flessen champagne gefixed en ons kennende gaat er flink wat wijn en baileys doorheenquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Feestelijk.
Ik ga jip en janneke sjampanje lurken en smarties eten en vuurwerruk kijken in Amsterdam.
Hema-kinderchampagne en vodka met appelsapquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kijk..wij hebben nu al zeker 6 flessen champagne gefixed en ons kennende gaat er flink wat wijn en baileys doorheen
quote:
.... OMG .........quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Feestelijk.
Ik ga jip en janneke sjampanje lurken en smarties eten en vuurwerruk kijken in Amsterdam.
Ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:11 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon niet eens lezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |