quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:31 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
de koste?! ik moest wat nuttigs doen van Ang3l!!!
ZE vond mijn werk niet nuttig genoeg!![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:25 schreef Ang3l het volgende:
Nee nee Mike, nou horen we het eens van een ander
Leuke openbaringen vandaag. XMN8R zegt dat ik goed ben in spelletjes en KP zegt eigenlijk dat jij er slecht in bent.
Eindelijk gerechtigheid?
Dit verdient een bééééélletje, een béééélletje!
heeey tehfuckster, mot je nie slapfen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:33 schreef TehRockstar het volgende:
Uhuh.
zo is dat!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:34 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Typisch weer voor Ang3l om dat te zeggen! Maar voor mij ben je geweldig! Wacht maar tot Ang3l een keer wat heeft. Dan doe jij volkomen NIKS met een witte jas en ik ga als cliniclown! En dan pakken we hem keihard terug!
Wat voor spelletjes spel je dan met XMN8R? Smerige spelletjes zeker? Van die doortrapte vuiligheid. Valsspelletjes! En KP zei helemaal niet dat ik slecht ben... maar dat hij inderdaad door onoplettendheid van mij... twee potjes Patience heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee Mike, nou horen we het eens van een ander
Leuke openbaringen vandaag. XMN8R zegt dat ik goed ben in spelletjes en KP zegt eigenlijk dat jij er slecht in bent.
Eindelijk gerechtigheid?
Dit verdient een bééééélletje, een béééélletje!
Shht. Ik heb je geblocktquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:39 schreef Parleur het volgende:
[..]
Wat voor spelletjes spel je dan met XMN8R? Smerige spelletjes zeker? Van die doortrapte vuiligheid. Valsspelletjes! En KP zei helemaal niet dat ik slecht ben... maar dat hij inderdaad door onoplettendheid van mij... twee potjes Patience heeft gewonnen.
ik heb de verkeerde gescreensaved!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
die pest mij al
en ik help alleen maar heur
gewoon uploaden daar en de link hier plakken tussen [[url=]afbeelding[/url]]
speelt Ang3l vuil spel met XMN8R ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:39 schreef Parleur het volgende:
[..]
Wat voor spelletjes spel je dan met XMN8R? Smerige spelletjes zeker? Van die doortrapte vuiligheid. Valsspelletjes! En KP zei helemaal niet dat ik slecht ben... maar dat hij inderdaad door onoplettendheid van mij... twee potjes Patience heeft gewonnen.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
heeey tehfuckster, mot je nie slapfen?
morgen laat en lang wakkel enzo..
en dan bij je chineezje oid vuulwelk kijken
en je volploppen met oliebollen en kloepoekjes en dim summetjes en sushijongetjes etc
Lief doen! NU!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:39 schreef Parleur het volgende:
hahhaquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:39 schreef Parleur het volgende:
En KP zei helemaal niet dat ik slecht ben... maar dat hij inderdaad door onoplettendheid van mij... twee potjes Patience heeft gewonnen.
NOT !!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:40 schreef petre86 het volgende:
speelt Ang3l vuil spel met XMN8R ?
tell me all the detailzz please
HE!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]. Het waterhoofdje is dronken?
DE PRESIDENT2quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:44 schreef Parleur het volgende:
En ik heb gelijk ook weer slecht nieuws! Ang3l heeft me weer ontblokt!
Ik wist wel dat je niet zonder mij kon!![]()
doeiquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga tim bijstaan bij Youp van 't Hek
(voor het geval hij een grap niet snapt)
Ang3l is keigoed in klunzen! Of je moet sms'en een geweldig ingewikkeld proces vinden. Maar dan is minder alcohol naast je glas kieperen dan in het glas ook moeilijk en dat lukt Ang3l ook best aardig.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:41 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Lief doen! NU!
Angel is echt kei-goed, toevallig! En nee, niet met smerige spelletjes (tenminste niet dat ik weet). maar met echt kei-moeilijke dingen en zo! dus, lief doen tegen Angel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |