quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:44 schreef TiepJoop het volgende:
* TiepJoop heeft zijn pillen, drank en pistool al klaarliggen
De wereld raakt in verval. Dat is het.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:39 schreef awesomedude het volgende:
Inderdaad ik heb ook totaal geen oud en nieuw gevoel, das voor het eerst, waarom? geen idee!!
Zeker waar, maar waar moet je heen, vluchten kan niet meer!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:07 schreef Biancavia het volgende:
[..]
De wereld raakt in verval. Dat is het.
In je portomonee met een beetje geluk, of heb je niet per 1-1 salarisverhoging?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:37 schreef Klonk het volgende:
ik heb vandaag moeten werken en moet morgenvroeg ook weer aan de bak, hoe bedoel je oud en nieuw gevoel
You just made my dayquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:42 schreef thaduck het volgende:
[..]
In je portomonee met een beetje geluk, of heb je niet per 1-1 salarisverhoging?![]()
Och arme...quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:44 schreef Marjan1985 het volgende:
Ik heb ook totaal geen oud en nieuw gevoel...
Vrienden zijn allemaal wat anders doen (de 1 op vakantie en de ander naar een feest en weer een ander werken enz...) en ik zit thuis met me moeder waarmee ik nu ook nog eens ruzie heb dus ik waarschijnlijk heel de avond maar op me kamer blijf zitten...whoepie....![]()
![]()
Zo'n gevoel van, alle ellende van vorig jaar is achter de rug en nu maar hopen dat het volgend jaar beter wordt!quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is dat een oud en nieuw gevoel?
Ah ik kan slapen met het vuurwerk (ja apart) . Vorig jaar ook vlak na 12-en me bed in gegaan en sliep binnen 5 minutenquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ook een goed idee.
Doe wel oordopjes in!
ga je buren lastigvallen....quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:51 schreef dyna18 het volgende:
Ik heb ook helemaal geen plannen. Geen vrienden in de buurt en familie woont te ver weg om daar heen te gaan. Geen idee wat ik vanavond ga doen...
(suggesties zijn welkom trouwens)
Dan heb ik al oud en nieuw gehad dit jaarquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:51 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zo'n gevoel van, alle ellende van vorig jaar is achter de rug en nu maar hopen dat het volgend jaar beter wordt!
Zo'n gevoel heb ik overigens maandelijks.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb ik al oud en nieuw gehad dit jaar![]()
Dat haalt het bijzondere er wel een beetje vanaf niet?quote:
Wel elke dag oliebollen eten.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat haalt het bijzondere er wel een beetje vanaf niet?
Nahquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:52 schreef cptmarco het volgende:
Ik heb ook helemaal geen plannen. Geen vrienden in de buurt en familie woont te ver weg om daar heen te gaan. Geen idee wat ik vanavond ga doen...
(suggesties zijn welkom trouwens)
ga je buren lastigvallen....
Ik ga uit protest nu een schotel shoarma, met een flinke lading knoflooksaus eten!!quote:
Precies... onzin gedoe enzoquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:45 schreef vosss het volgende:
Het is toch ook 1 grote flauwekul. Een beetje er verplicht en krampachtig "een gezellige avond" van maken
Flikker toch op; het is gewoon een avond als alle andere als je op stap gaat. Dan is het toch ook gewoon gezellig
Kom ie toch bij mij een bakkie doen, ik woon vlakbij in Wateringen, dus......quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:44 schreef Marjan1985 het volgende:
Ik heb ook totaal geen oud en nieuw gevoel...
Vrienden zijn allemaal wat anders doen (de 1 op vakantie en de ander naar een feest en weer een ander werken enz...) en ik zit thuis met me moeder waarmee ik nu ook nog eens ruzie heb dus ik waarschijnlijk heel de avond maar op me kamer blijf zitten...whoepie....![]()
![]()
Wat hij zegt. Ben al die tijd ook niet zo lekkerquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:04 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb ook al geen sinterklaas- en kerstgevoel gehad dit jaar
Ik maar een meisje die ik niet kende. Bloedmooiquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:10 schreef Het_Biertje het volgende:
vorig jaar in de kroeg kreeg ik allemaal lelijke vrouwen achter mij aan; "gelukkig nieuw jaar! *SMAK* *SMAK*! ga je mee naar buiten!? "
blijf maar thuis dit jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |