Danku Dankuquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:25 schreef Tellorian het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel 'n coole avatar, echt zo'n herkenbaar punt van de gebruiker.
Net zoals tonks, Maikul en BrauN hebben.
sorryquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:29 schreef MisterICE het volgende:
Ja, ik dacht dus eventjes dat het de Dirktator was.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:29 schreef MisterICE het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:31 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dus eventjes dat het de Dirktator was.![]()
Die zinquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:27 schreef MisterICE het volgende:
Die van dikke gast Chriz2k is dus uitgerekt ?
ja ik ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:31 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dus eventjes dat het de Dirktator was.![]()
Ik ook.. en het interesseert me geen zakquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:55 schreef Argento het volgende:
Ik voel me aangesproken.
Of Berlusconi een grootheid is laat ik mij niet over uit, maar mensen zomaar uit hun 'formaat' drukken is schandalig! De man krijgt een nog boller hoofd dan normaal, door uw toedoen!quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:52 schreef Dirktator het volgende:
Dit is je reinste heiligschennis! Je mag een Grootheyd als Berlusconi niet zomaar gaan editten in een kleiner formaat! Ga maar snel je mond spoelen, cazzo!
Een fraaie avatar zou je posts afmaken. Bij veel anderen met een lelijke avatar is de kwaliteit van hun postings dermate bedroevend dat een fraaie avatar toch geen invloed meer heeft op de algehele kwaliteit van het typesel. Immers: al heeft de aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:13 schreef Dirktator het volgende:
Mag ik beleefd vragen waarom IK nu juist eruit ben gekozen als "precedent"? Argento spant toch wel de kroon mijns inziens.![]()
Dat is dan ook gelijk wel het enige positieve aan jouw posts, het plaatje links ervan. En eigenlijk zelfs dat niet.quote:
Wie?!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:25 schreef Tellorian het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel 'n coole avatar, echt zo'n herkenbaar punt van de gebruiker.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:23 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Legendarische Mateloos irritante fok gebruikers.![]()
![]()
Altijd goed, jezelf vergelijken met succesvolle bekende mensenquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:36 schreef Dirktator het volgende:
Dirktator zou Dirktator niet meer zijn zonder deze vervormde avatar.
Ik vergelijk het maar met Jan-Jaap van der Wal. Een lelijk sujet die toch met zijn WOORDEN de mensheid (nou ja, althans een gedeelte hiervan) aan 't lachen weet te brengen. Ook Ruud Lubbers is hier een voorbeeld van.
Ergo, het gaat hier niet om mijn avatar, maar om mijn (vaak toch) legendarische woorden die ik op dit vervloekte forum spui. Leert allen hiervan!
Succes is immers een keuze.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:46 schreef outcast_within het volgende:
Altijd goed, jezelf vergelijken met succesvolle bekende mensen
Ook een nieuw woord geleerd?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:04 schreef Koewam het volgende:
Dus.
de perfectie nabijquote:Op maandag 2 januari 2006 15:57 schreef Dirktator het volgende:
Heb toch maar overwogen om hem aan te passen. Zeau beter?
Heb je wel eens geprobeerd een topic, of op zijn minst de OP, te lezen?quote:
Jaquote:Op maandag 2 januari 2006 16:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Heb je wel eens geprobeerd een topic, of op zijn minst de OP, te lezen?
Oh god.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:42 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja
het is Berlusconi
Maar wie is dat dan weer?
Ik gok politicus
Ik heb ook altijd goede avatars.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:25 schreef Tellorian het volgende:
Heel goed. Maar besef je je dat je mij nu in de gelegenheid stelt om jouw avatar naar een willekeurig ander plaatje te veranderen?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:57 schreef Dirktator het volgende:
Heb toch maar overwogen om hem aan te passen. Zeau beter?
Ik ben de kwaadste nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:30 schreef Nexxennium het volgende:
Maar Dirktator, gelieve wel even zelf een host te vinden voor het icoon, voordat ik per ongeluk een afbeelding van tubgirl upload met de naam 'dirktator.png'
Achja, tubgirl, schmupgirl...Doe ermee wat je wil, ik laat me verrassen. Ik was toch al van plan een andere dictator erop te gaan zetten: il Duce hemzelve. (of zou ik dan een ban krijgen?)quote:Op maandag 2 januari 2006 20:35 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Heel goed. Maar besef je je dat je mij nu in de gelegenheid stelt om jouw avatar naar een willekeurig ander plaatje te veranderen?
En zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb!
[..]
Ik ben de kwaadste nietHier heb je een linkje naar het origele plaatje: klik. Graag zelf hosten dus.
Cool man!quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:16 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Mijn avatar is precies 60*60.
Wat sharpning doet wonderen imo:quote:Op maandag 2 januari 2006 17:03 schreef johnplayer het volgende:
moet ik me nu ook aangesproken voelen?
Het origineel
[afbeelding]
na verkleining
[afbeelding]
Als je hem ook een rode neus geeft zal het wel meevallen met die banquote:Op maandag 2 januari 2006 20:39 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Achja, tubgirl, schmupgirl...Doe ermee wat je wil, ik laat me verrassen. Ik was toch al van plan een andere dictator erop te gaan zetten: il Duce hemzelve. (of zou ik dan een ban krijgen?)
pwned!quote:Op maandag 2 januari 2006 20:45 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Als je hem ook een rode neus geeft zal het wel meevallen met die ban![]()
Maikul en Braun moeten ze zonder proces executeren. Tonks z'n avatar is zwaar ok.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:25 schreef Tellorian het volgende:
opgezocht, prime minister van Italie...quote:
Driewerfquote:Op maandag 2 januari 2006 16:42 schreef Agiath het volgende:
Ja
het is Berlusconi
Maar wie is dat dan weer?
Ik gok politicus
Zo heb ik ook gedacht. Verandering is machtsverlies. Machtsverlies is funest. Derhalve geen nieuwe avatar.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:41 schreef outcast_within het volgende:
slecht hoor dirk. zou gewoon terug gaan naar je oude avatar. Verandering is voor msn-kutjes
Kloonquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:54 schreef 2609 het volgende:
ja doe maar hij is lelijk
zou je wel moeten doenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:55 schreef Vitalogy het volgende:
Ik luister niet naar jou puist.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:55 schreef Vitalogy het volgende:
Ik luister niet naar jou puist. (en reageer toch)
Ik vond je vorige beter, met dat oranje erinquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |