Da's behoorlijk kut ja, maar ik zie mezelf niet in zo'n situatie komen. Maar mocht het dan toch zo zijn... ik zou het maar accepteren denk ik, kan weinig anders doenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:03 schreef Camplo het volgende:
Jah maar je denkt er toch aan? Of ik nou in een cel zit of niet lijkt me vrij kut te weten dat je nog maar 10 dagen en paar uur hebt en dat dan je leven gewoon over is.
Als je bedoelt dat je eerst twintig jaar in de gevangenis zit en dan pas hoort dat je over anderhalf jaar gaat sterven, ben ik het niet met je eens.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:06 schreef mr.marcus het volgende:
"gelukkig" duurt het heel lang voordat je het preciese moment weet...
onzekerheid over wanneer je doodgaat maar weten dat je doodgaat is net als in het "echte leven"quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:08 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat je eerst twintig jaar in de gevangenis zit en dan pas hoort dat je over anderhalf jaar gaat sterven, ben ik het niet met je eens.
voor wat inspiratie:quote:Ik zou diep gaan nadenken over wat ik als laatste zou mogen eten
NORTH CAROLINA LAST MEALquote:
Zou je ook mogen bepalen wat voor drank je er bij wil? Ik zou dan iets nemen waar flink wat alcohol in zitquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:06 schreef Insertusername. het volgende:
Het schijnt dat tot dood veroordeelden in Amerika wel hun laatste maal mogen kiezen. Dus dat zal diegene dan wel bezighouden. En daarna uitbuiken natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |