abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41834600
http://www.lakeside.nl/zwart.php?f=winkel

Misschien dat ze em bij jou in de buurt ook hebben. Misschien ook niet.
Ik ben weer helemaal gelukkig emt mn verse stapeltje hippie broeken. Kan dr weer een tijdje tegenaan
pi_41836629
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:38 schreef Pruttelpot het volgende:
Zelfs op t internet kan ik geen fatsoenlijke wijd uitlopende broeken meer vinden :|

Wat is er toch geworden van de mode.. Bah.
Ach, weest blij dat je daardoor wel meteen met je bootcut te herkennen bent als een iets modieuzer type dan de Standaard Ecco Schoenen en Winddichte Rode Gaastra Jas met Bijpassende Wortelbroek dragende consument
pi_41837294
Hehe..

Achja.. Gewoon lekker standaard skate schoenen (zwarte Vans), een hippie broek en een zwart tshirt met Do Or Die op mn rug.

Ik zou mezelf nou ook niet echt modieus noemen hoor..
pi_45662702
Ok, ik wil weer nieuwwe bootcuts, maar ik zie ze bijna nergens nu ze die slim-trend hebben. Wie weet waar ze wat voor bootcuts hebben nu? Diesel, Nudie, whatever! .
  donderdag 25 januari 2007 @ 15:29:24 #155
166557 LennartCM
He's lost control
pi_45663315
Die Levi's 512 bootcut zijn zo relaxed!
Ik heb er nu 3
pi_45664818
Jaaa! ik heb het wel weer gehad met die skinnyjeans!

hulde aan de bootcut!
pi_55268951
Ik dacht al , ik ben vast niet de enige die zich rot zoekt naar een goeie en mooie bootcut.
Mijn favoriet was voorheen (toen nog verkrijgbaar) de G-star Low Flare, is dus meer een flare, dus iets wijder, meer "hippie", die heb ik twee echt HELEMAAL kapot gedragen en één nagemaakt van de kapotte broek.
Toen moest ik maar opzoek naar iets anders en ben toen op Diesel Shazor uit gekomen.. waren er na tijdje ook niet meer, toen Zhatan, kun je nu misshcien nog krijgen, die was gaaf. En nu de 512 van Levi's.
Heb nu ook een H&M bootcut, maar zoals iemand al eerder zij.. dat zit gewoon echt niet het zelfde.....

Ik was zelf zo gek, dat toen ik de Low Flare niet meer kon krijgen, ik Diesel heb opgebelt om te vragen waar ik ze dan misshien nog kon vinden.. zelf met het hoofdkantoor gesproken.
pi_56178918
Er zijn er niet veel meer
Iedereen maar aan de wortels?
  zondag 20 januari 2008 @ 16:53:57 #159
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_56181192
De één zegt dat Bootcut weer de mode wordt, en de ander zegt dat gewone rechte pijpen de mode worden, skinny in ieder geval niet meer, maar die blijf je de eerst komende tijd vast nog wel overal zien.
The truth is relative, pick one that works!
  woensdag 23 januari 2008 @ 09:19:45 #160
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_56243054
quote:
Op zondag 20 januari 2008 16:53 schreef SatanicWarrior het volgende:
De één zegt dat Bootcut weer de mode wordt, en de ander zegt dat gewone rechte pijpen de mode worden, skinny in ieder geval niet meer, maar die blijf je de eerst komende tijd vast nog wel overal zien.
Ik meen dat de gewone rechte skinny wel nog in de mode blijft, maar de echte wortel modellen (taps toelopend, boven breed en strak bij de onderkant) dus niet meer. Bootcut en flare is ook weer terug, al gezien bij bijv de h&m en niet alleen in jeans. De gewone broeken zijn daar ook extreem breed/flare te krijgen in de voorjaarsmode. Van die kampeermodellen noem ik dat altijd (stokken eronder en je bent klaar ) zo ontzettend brede pijpen hebben ze.
En de rechte pijpen zouden het nu idd helemaal zijn of gaan worden.
Volgens mij is dus zo ongeveer elk model wel weer te krijgen tegenwoordig.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_62472608
In de laatse diesel collectie voor mannen zijn er best veel bootcut modellen en wassingen moet ik zeggen.
De zatiny in 4 verschillende wassingen en de zathan ook een paar wassingen en ook een andere maar ik ben de naam daarvan vergeten.
Ik hou zelf het meest van een slight bootcut dat ie lekker over je schoen heen valt maar niet te hippie achtig wijd gaat worden.
De zatiny stond perfect en ik heb er 2 wassingen van gekocht.
Heelijke broeken zijn het !
Verder heeft nudie en levis ook leuke bootcuts.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:25:35 #162
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_62473892
Who cares wat er in de mode is, al raken skinny met 60cm flares in de mode en word je door je vrienden niet meer op hun verjaardagen uitgenodigd omdat je gewone rechte pijpen draagt, het zal je toch een reet moeten roesten dacht ik zo. Het belangrijkste is dat jóuw model gewoon verkrijgbaar is naast al die clownsbroeken.
The Internets, I needs it..
pi_65084755

hier een bootcut van diesel( model zatiny) ,ik heb hem nu in 3 kleuren,deze in de uitverkoop voor 70 euro

replay heeft nu ook bootcuts in hun collecties,(amond heet ie geloof ik).
Ik zie ze nu steeds meer.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 23:28:53 #164
261041 Jasper1990
Jasper Broekhuis
pi_70889838
Juist! Ben ook op zoek naar Diesel bootcut-jeans. Na klein onderzoek tot de conclusie gekomen dat model Zatiny daarvoor het geschiktst is. Dus wat bootcut-jeans onderscheidt van andere type jeans is dus dat de pijpen, als het ware, over de schoen valt?

Btw, waar kan je Diesel Zatiny-modellen in Den Haag kopen?

Thanks anyway!

[ Bericht 0% gewijzigd door Mirjam op 12-07-2009 01:52:31 (minder schreeuwerig gemaakt) ]
pi_72388001
je de pijpen worden wijder onderaan.
En in den haag kan je diesel in men at work,de bijenkorf en nog een zaak maar ik ben de naam vergeten,benekam ofzo?
Mischien dat er nog meer zijn maar die ken ik dan niet.

hier laast weer een diesel zathan gekocht,een wat grotere bootcut dan de zatiny maar toch nog leuk.
Je ziet de bootcut echt overal weer

maandag 7 september 2009 @ 15:32:31 #166
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_72520239
Ik zoek een zwarte bootcut, iemand een idee waar?

Levis, Indian Rose, Replay en Esprit hebben het niet.
In me Burberry......
pi_72520390
TVP. Ik kan er ook nog steeds geen vinden.

Toevallig heb ik er nu een aan *zit heerlijk*.
Maar die is helemaal versleten aan de onderkant,
dus deze kan ik echt niet aan naar het werk.

.
pi_84536076
Hoi mensen,

Dit is al een erg oud topic, hoop dat de mods het niet erg vinden dat ik m opnieuw aansnijd.
Ik had in de gaten, tijdens mijn zoektocht, zich hier wat mensen bevinden met wat inzicht op jeans.

Ik zit met n probleempje (al zijn er natuurlijk ergere problemen op de wereld.)
Maar ik heb een Diesel Zatiny (wash 008KL), beetje jammer alleen dat de broek op is :(
Nu ben ik op zoek naar een nieuwe, aangezien ik nog nooit een broek heb gehad die zo fijn zat als deze Zatiny.

In de winkel zijn ze niet meer te krijgen, omdat het een oud model is. Op internet staan er wel genoeg.
Alleen op internet zie ik verschillende “modellen” (?) staan.
Is het nu zo dat de Zatiny het model is, en in mijn geval nu, de 008KL de kleurcode?
Of is het zo dat de verschillende code’s die ze noemen bij de broek ook nog eens een ander model is?
Of zijn alle Zatiny’s hetzelde model?????

Hoop op een nuttig antwoord, anders moet ik die k*tstad weer in :(
pi_84538672
zatiny is altijd wel hetzelfde model,een lichte bootcut jeans dus.
die nummer letter code is de wassing.

groetjes
pi_84541428
Bootcut, wat een kut broeken zijn dat :') Koop/bestel zelf altijd slim fitjes met rechte pijp, dat valt toch 10x mooier over je schoenen. Met die bootcut zooi zie je je schoenen niet eens.
pi_84544594
Dat zijn echt gruwelijk lelijke broeken
Dump on fools with a quickness, and they got no cure for this sickness.
pi_84577056
Met de Zatiny valt dat echt mee hoor. Ze zijn wel iets wijd uitlopend, maar niet zo erg als de Zathan.
De Zatiny is wel 1 van de fijnste broeken die ik ooit gehad heb.
Beetje jammer alleen dat ie destijds 180 euri was :(
Zoals ik nu op intenet heb gezien zijn die prijzen iig flink gekelderd (i.v.m. oud model) 
Gelijk maar 2 bestellen denk…
pi_84660922
je heb nog zatinys in de nieuwe collectie hoor en ook aardig wat zathans(met een nog wijder uitlopende pijp).
ik heb zelf 4 zatiny en de prijzen varieren van 120 tot 180,
kijk maar op asos.com en typ bovenin zatiny of zathan en dan zie je een stuk op 5 modellen.
ze zijn nog volop te koop :)
  vrijdag 30 juli 2010 @ 23:26:57 #174
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_84687218
Bootcuts O+

Ik moet er een paar bij hebben, maar ik kan ze nergens (betaalbaar) vinden ;(
pi_86195372
Voor 10 pond heb je ze bij de Tesco. Je moet er wel even voor naar Engeland, maar als ik die prijzen hier zie, dan haal je het vliegticket er makkelijk uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')