Ik heb laatst een Diesel bootcut gekocht voor 169 euro. Ik hoop wel dat die echt is!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:21 schreef LedZep het volgende:
Wat zijn 'échte spijkerbroeken' en wat zijn neppe spijkerbroeken dan?
'Flared' of wat men vroeger bellbottoms noemde. Hippie-achtig.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:52 schreef MadGuy het volgende:
Van die hele wijde die over je schoenen vallen wel ja.
Ik heb vandeweek ook 2 512's gehaald, uitverkoop. Nog een paar keer wassen en ze zullen heerlijk zitten.quote:
Wil jij het doen? Ben niet zo'n naaier in die zin. Moet wel netjes gebeuren.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:56 schreef LedZep het volgende:
Je kan ook aan de onderkant van een gewone broek de zijkanten inknippen en er dan een driehoekig stuk stof inzetten, dan heb je ook bootcut![]()
![]()
Van Divided of &? & is kut namelijk...quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:21 schreef dewitteparel het volgende:
Bij de H&M welgeteld 1 bootcut model
Heeft & uberhaupt wel boot cuts dan? Ik ben bij de Hennitz alleen maar Divided bootcuts tegen gekomen....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:01 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Van Divided of &? & is kut namelijk...
Rustig, rustig, gaat 't nog met je?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:36 schreef LedZep het volgende:
Donder jij even gauw op ja?
gierlelijkquote:Op maandag 2 januari 2006 21:47 schreef MouseOver het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het merk is Blend, type ergens in de 6900. Kost ca. 40 euro.
Nee, ik heb twee vazen en een televisie kapotgemaakt toen jij je bericht posttequote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:15 schreef Happy_New_Year het volgende:
[..]
Rustig, rustig, gaat 't nog met je?
geen idee, de hele mannenafdeling had maar 1 bootcut modelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:01 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Van Divided of &? & is kut namelijk...
Misschien is het de kleurencombinatie op het plaatje dat hem zo afzichtelijk maaktquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:35 schreef MadGuy het volgende:
Lelijk. Het zijn gewone jeans. Die zou ik niet lelijk willen noemen. Beter dan die gatenkaas van tegenwoordig.
Strak tot boven de knie, en dan hoe lager hoe wijder, heerlijk 70'squote:Op zaterdag 31 december 2005 00:25 schreef Lu_uK het volgende:
erg lelijk, gelukkig gaat de mannentrent weer naar de strakkere spijkerbroek
Toppunt van naaierij dit (letterlijk en figuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:26 schreef Roellio het volgende:
Ik heb laatst een Diesel bootcut gekocht voor 169 euro. Ik hoop wel dat die echt is!
En hoe heet het typenummer of heb je een naam?quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:11 schreef -Wolf- het volgende:
Laatst een Diesel bootcut gekocht voor 50 Euros in de uitverkoop!
Was 130...
die broek ziet eruit alsof je net in je broek hebt gepoept en het er nog steeds inzit!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |