Waar heb jij het in Godsnaam over?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:29 schreef Fliepke het volgende:
Zijn dat die te lange korte spijkerbroeken?
zo ja,
[afbeelding]
Enorm kneuzerige trend
Mijn ervaring is dus dat ik er enorm om moet lachen, want het ziet er enorm kut uit.
Dat vroeg ik me ook af van jou, dus leg het eens uitquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:30 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Waar heb jij het in Godsnaam over?
bootcut is met wijd uitlopende pijpen (zodat je ze over je boots kan doen oorspronkelijk, vandaar de term).quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af van jou, dus leg het eens uit
Ah dus niet die nieuwe achterlijke trend met broeken die net iets korter zijn dan een laars.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:33 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
bootcut is met wijd uitlopende pijpen (zodat je ze over je boots kan doen oorspronkelijk, vandaar de term).
Ja zoiets ja....quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:51 schreef -Wolf- het volgende:
Voorbeeldje van een Diesel jeans met bootcut:
[afbeelding]
Wat ik weer niet super vind is als het overal wat wijder is. Moet echt een uitlopende vorm hebben, anders is het geen echte bootcut.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:52 schreef SatanicWarrior het volgende:
Al mijn broeken zijn van G-Star en wijd genoeg bij de voeten om over mijn schoenen heen te vallen.
Even nuanceren, ik vind het niet super, maar wel ok.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:54 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Wat ik weer niet super vind is als het overal wat wijder is. Moet echt een uitlopende vorm hebben, anders is het geen echte bootcut.
Hmmmmm...wat een lekker lichaam!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:52 schreef -Wolf- het volgende:
En bij vrouwen is het al helemaal geil!
[afbeelding]
Nou ja, zo leuk die trend, zo'n broek en netpanty en dan pumps eronder! Of gewoon spijkerbroek en dan maillot en laarzenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:34 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ah dus niet die nieuwe achterlijke trend met broeken die net iets korter zijn dan een laars.
Die bedoelde ik namelijk
Foto? Ik ken die trend niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:55 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou ja, zo leuk die trend, zo'n broek en netpanty en dan pumps eronder! Of gewoon spijkerbroek en dan maillot en laarzen
Hm, ik ken wel vrouwen die zoiets met opgerolde broekspijpen doen. Dan heb ik het trouwens niet over Nederlandse vrouwen. Trends zijn per land nog wel eens afwijkend.quote:
Link?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:21 schreef Dannie_Dorka het volgende:
De bootcut-jeans van DSquared2 voor zowel mannen/vrouwen....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |