Ik zelf niet (brrrrr) maar ik ga op het dakterras de vuurpijlen ontwijkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ja, sorry![]()
maar, coolga je nog vuurwerk afsteken?
Neh, tis nep-colaquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:13 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Mja verdunt zeker
anders is de cola zo scherp
Daar herken je nou de ware alcoholist aan he... altijd de alcohol verstoppen!quote:
Ja ik lig af en toe ook met een fles 3ES of RAAK onder de brugquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:14 schreef Parleur het volgende:
[..]
Daar herken je nou de ware alcoholist aan he... altijd de alcohol verstoppen!
Vraag je ook altijd of ze er een papiertje omheen doen bij de slijterij Ang3l?
hej hejquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:14 schreef Parleur het volgende:
[..]
Hey JD!quote:
Het viel mee, hij was lief met de geitjesquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:16 schreef Parleur het volgende:
[..]
Hey JD!![]()
Ang3l is weer helemaal uit de hand gelopen vanavond, gok ik zo...? Moet ik teruglezen?
Ik heb m'n oude telefoon weer tot leven geroepenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:16 schreef Parleur het volgende:
[..]
Hey JD!![]()
Ang3l is weer helemaal uit de hand gelopen vanavond, gok ik zo...? Moet ik teruglezen?
geitje bokje geitje bokje geitje bokje geitje bokje geitje bokje geitje bokje geitje bokje geitje bokjequote:Op zaterdag 31 december 2005 01:17 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Het viel mee, hij was lief met de geitjes
maar ja, toen kwam die cola weer in beeld en was het helemaal mis![]()
Douchen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:18 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Doe dan wel lief he tegen mij![]()
Hmm... hoe moeten we dit vertalen Ang3l... je ligt soms dus onder een brug... god mag weten wat je daar dan doet... maar het is wel karakteristiek voor een alcoholist vind ik... waarschijnlijk zet het mensen ook aan tot het gooien van blikjes cola en andere rommel.... en ben jij niet in een positie om echt flexibel en behendig die blikjes te ontwijken en klinkt het steeds: 'RAAK!'?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik lig af en toe ook met een fles 3ES of RAAK onder de brug
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:14 schreef Parleur het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:20 schreef Parleur het volgende:
[..]
Hmm... hoe moeten we dit vertalen Ang3l... je ligt soms dus onder een brug... god mag weten wat je daar dan doet... maar het is wel karakteristiek voor een alcoholist vind ik... waarschijnlijk zet het mensen ook aan tot het gooien van blikjes cola en andere rommel.... en ben jij niet in een positie om echt flexibel en behendig die blikjes te ontwijken en klinkt het steeds: 'RAAK!'?
arceerstiften, puntenslijpers, kleine burootjes.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:20 schreef Parleur het volgende:
waarschijnlijk zet het mensen ook aan tot het gooien van blikjes cola en andere rommel....
O? Parleur? Wat lees ik?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
patience?!!
ik heb je een paar keer ingemaakt he!!!
![]()
heb je het hier al verteld?! zal wel niet hahaha![]()
En wat hebben we nou van de hele toiletaffaire geleerd liefurt...?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb m'n oude telefoon weer tot leven geroepen
Heeft die voodoo van Marie Laveau in New Orleans toch nog wat geholpen
Kheb nu een zombie-foon
zeg..... moest jij niet naar de effenaar!?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |