Cat scratch disease (kattenkrabziekte). Maar dat kun je inderdaad ook van een kattenbeet oplopen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Nooit van Cat Bite Disease gehoord?
Ik gooi er wat jodium eroverheen en kijk het morgen aan...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:47 schreef inkie1010 het volgende:
Volgens mij hoef je je er geen zorgen over te maken! Mijn vader heeft onze kat eens moeten vangen toen hij bijna de straat op rende gevolg: beten en krabben, maar niets ernstigs. Misschien gewoon wat betadine zalf op smeren of jodium
enne![]()
Toxoplasmosequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Cat scratch disease (kattenkrabziekte). Maar dat kun je inderdaad ook van een kattenbeet oplopen.
Ja en die kunnen er tot leiden dat de wonden heel slecht helen enzo.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:38 schreef MUUS het volgende:
Precies.
Het feit dat een kat gezond is en zijn prikjes heeft gehad, neemt nog niet weg dat een kat ontzettend veel bacteriën in zijn mond heeft en die bacteriën zijn nu juist het probleem.
Dat heb ik gehad, en volgens mij is het risico om die ziekte op te lopen alleen heel erg hoog als je kat niet gezond en fris is, wat bij ons het geval was.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Cat scratch disease (kattenkrabziekte). Maar dat kun je inderdaad ook van een kattenbeet oplopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |