abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33560260
Deze eigenzinnige Britse band werd in de jaren 80 bekend met de single Moments In Love.

Ik had al eerder de SACD Daft op het oog bij Bol.com, maar vond hem met 35 euro te duur om te bestellen. Maar toen ik later weer eens op de site keek zag ik dat de SACD was afgeprijsd naar zo'n 22 euro. Ik vond het toen wel waard om 'm aan te schaffen. Ik had toen gelijk een DVD van de betreffende band besteld; die was maar zo'n 12 euro.

De SACD komt nog, maar de DVD is vandaag gearriveerd. Ik dacht in eerste instantie dat er videoclips op stonden, maar het blijkt dus een compilatie te zijn van diverse optredens. Het zou wel een aardige DVD kunnen zijn, maar één van die bandleden zit zo ongelooflijk mongool de lollige clown uit te hangen waardoor ik het geheel nog niet echt serieus kan nemen. Irritant ook dat hij door de muziek heen praat.

Maar goed. Ik kijk uit naar de SACD die nog moet arriveren. Kent iemand van jullie ook de muziek van The Art Of Noise?
pi_33566368
Moments in love is inderdaad een heel bekend stuk van The Art of Noise. ik heb 'm iig al in vele uitvoeringen gehoord maar het origineel blijft ondanks dat de geluiden erg jaren '80 zijn vrij tijdloos qua compositie.
pi_33602032
Heb een Cvan Daft liggen. Moments in Love, Close to the Edit, Who's afraid of the Art of Noise, allemaal meesterlijke platen !
Take on the situation, but not the torment ...
pi_33611297
Paranoimia is ook een gaaf liedje.

Was The Art Of Noise de eerste band die dat synthvox-geluidje gebruikte? Of werd dat specifieke geluid ook al eerder geïntroduceerd door andere bands?
pi_33632767
Ik heb nog een cd liggen met allemaal 12 inch uitvoerigen. Beatbox , Peter Gun zijn naast Moments In Love erg goed.

Minder is Kiss , een cover die ze samen met Tom Jones deden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')