'Ik' zei de gek.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:35 schreef Thieske het volgende:
Vrijwilligers meld je!
Festiviteiten zijn niet aan mij besteed morgen.quote:
Gewoon radio bedeleider opzetten dan ben je zo weer goedgezindquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:31 schreef Aurelianus het volgende:
Ik heb het dan te druk met het wenend in een hoekje van de kamer liggen.
Joh, de volgende morgenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
3de post was van mij in dat topic !
Die raken ongesteld?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
Voor de mensen die dat gaan doen:
[afbeelding]
Klopt, maar willen de mensen zonder leven zich even melden aub!quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik post pas als ik uit de kroeg kom, rond 8 uur dus![]()
Wie om 0:00 gaat posten heeft geen leven![]()
Want? Misschien heb je wel helemaal geen behoefte om vuurwerk af te steken. Of met je vrienden gezellig te doen. Misschien zit je wel lekker tv te kijken en denk je om 23:59 "nou, zal ík dan maar die laatste post van het jaar neerzetten?"quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:12 schreef TommyGun het volgende:
Dan ben je echt kansloos als je hier om 23:59 post
Omdat?quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:20 schreef LennyKravitz het volgende:
Ze zouden fok om 23:45 tot 0:15 even een "onderhoudsbeurt" moeten geven...
Offline gooien dus...
Om bepaalde fok!ers te herinneren aan een sociaal moment?... of iets dergelijks...quote:
mwoah, moelijk te missen met al dat vuurwerk.quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:01 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Om bepaalde fok!ers te herinneren aan een sociaal moment?... of iets dergelijks...
* dekkig zoekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |