Helemaal juist!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Jacobine Geel
Hans Visser.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ds Visser uit Rotterdam
You're right there brothaquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:37 schreef dartfanaat het volgende:
Martin Luther King
Heeft hij je bekeerd?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:42 schreef pos het volgende:
God ja...van de EOHeb hem wel eens gesproken
Ik heb nog één domineequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:44 schreef pos het volgende:
Ik kom er niet op Scrut.
Een kleintje van kindermeel?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even een zelfgebakken oliebol pakken
Ik fiets zo even door het Vondelpark naar de stad, zal kijken of ik een mooi foto-tje voor je kan schieten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:44 schreef pos het volgende:
Ik kom er niet op Scrut.
Nope, deze zingt veel beter dan Jessequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:47 schreef dartfanaat het volgende:
Is toch niet Jesse Jackson?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Een kleintje van kindermeel?
Ik zat nog aan je te denken vanavond en aan het prieeltjequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:47 schreef Z het volgende:
[..]
Ik fiets zo even door het Vondelpark naar de stad, zal kijken of ik een mooi foto-tje voor je kan schieten.
Nee hoor gewone oliebollenmeel. Het kind is nog steeds intact en ligt lekker in zn bed te ronkenquote:
Dat is correctquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:54 schreef Tokay het volgende:
Een zingende dominee...
Amerikaan uiteraard?
Fijn. Dank u.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is correct
Neuhquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:54 schreef pyl het volgende:
Mmmmm.......is het de kleine dominee Penniman, wellicht?
Neuhquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:56 schreef pos het volgende:
Marvin Gaye?
quote:was the first great soul singer of the '70s and arguably the last great Southern soul singer. With his seductive singles for Hi Records in the early '70s,
bridged the gap between deep soul and smooth Philadelphia soul. He incorporated elements of gospel, interjecting his performances with wild moans and wails, but his records were stylish, boasting immaculate productions that rolled along with a tight beat, sexy backing vocals, and lush strings. The distinctive Hi Records sound that the vocalist and producer Willie Mitchell developed made
the most popular and influential soul singer of the early '70s, influencing not only his contemporaries, but also veterans like Marvin Gaye.
was at the peak of his popularity when he suddenly decided to join the ministry in the mid-'70s. At first, he continued to record secular material, but by the '80s, he was concentrating solely on gospel. During the late '80s and '90s, he occasionally returned to R&B, but he remained primarily a religious performer for the rest of his career. Nevertheless,
's classic early- '70s recordings retained their power and influence throughout the decades, setting the standard for smooth soul.
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Die kwezel van Hour of Power
Neuh, ik kijk da nooit niequote:Op vrijdag 30 december 2005 22:15 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, maar kan het iets specifieker, pullease??
Ik heb een heel handig systeem. Alles wat ik de afgelopen tijd (vaak) gedraaid heb ligt in de buurt van m'n cd-speler, de andere albums nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:16 schreef Z het volgende:
* Z kan alleen zo snel iets van al vinden...
A Change Is Gonna Comequote:Op vrijdag 30 december 2005 22:16 schreef Z het volgende:
* Z kan alleen zo snel iets van al vinden...
Gij kijkt da nooit-nie? Moar dan komde gij in de hel!quote:
Dominee Robert H. Schuller, van de Crystal Cathedral.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:21 schreef dartfanaat het volgende:
Dominee Schuller, toch?
gaat darts kijken. Tot later. Kom tussendoor nog wel even kijken
Lekker warmquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:22 schreef Tokay het volgende:
[..]
Gij kijkt da nooit-nie? Moar dan komde gij in de hel!![]()
Moet jij er vanavond nog uit?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
5 minuten geleden sneeuwde het nog, nu ijzelt het![]()
Nee, maar ik had nog wel even naar buiten gewild. De stad lijkt zo mooi schoon en licht als overal sneeuw ligt.quote:
Dat is ook zo. En het is zo stil!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, maar ik had nog wel even naar buiten gewild. De stad lijkt zo mooi schoon en licht als overal sneeuw ligt.
quote:
Dat is een mooi nummer.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:45 schreef fotoloog het volgende:
*plaatje opzet van the Commodore's ,Still.....*
Dat zie je snel!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Dominee Piet Doedens
Een gladjakkerquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:59 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat zie je snel!
Wat een griezel hè?![]()
Dat ziet er al een stuk gezelliger uit, ja!quote:
Mr. Piet Doedens.quote:
Trusten Tokayquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:17 schreef Tokay het volgende:
Zo, ik ga lekker slapen...
[afbeelding]
Welterusten iedereen!
Goedemorgen fanneke, dat is natuurlijk goedquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:54 schreef fanneke het volgende:
Julien Clerc
'morgen Posquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:56 schreef pos het volgende:
[..]
Goedemorgen fanneke, dat is natuurlijk goed
Goedemorgenquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:13 schreef Tokay het volgende:
Goedemorgen.Volgens mij is dat Al Jarreau.
Ja hè?quote:
is natuurlijk goed.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:13 schreef Tokay het volgende:
Goedemorgen.Volgens mij is dat Al Jarreau.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaarwisseling? Is dat vanavond?
Jeetje heb je dat nog niet gedaan... ik gisteren alquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Potverdikke, dan mag ik wel eens oliebollen gaan bakken![]()
Idd moet ik ook nog doenquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Potverdikke, dan mag ik wel eens oliebollen gaan bakken kopen![]()
En daar kun je vandaag iemand een gat in z'n hoofd mee gooien?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jeetje heb je dat nog niet gedaan... ik gisteren al![]()
![]()
Zeer zekers niet... die zijn vandaag enmorgen het lekkerst... mn moeder bakt altijd en ik help dan maw ik bak er ook een paar en ze zijn echt elk jaar heerlijk.....quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En daar kun je vandaag iemand een gat in z'n hoofd mee gooien?
Altijd... maar niet omdat het 1 Januari is.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Hebben "we" nog goede voornemens?
Ik doe niet aan goede voornemens, daar bak ik toch nooit wat van... maar Peaceman en ik gaan wel samenwonen en dat vind ik wel superquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Hebben "we" nog goede voornemens?
Ik denk dat ik volgend jaar ook een vriendin neemquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan goede voornemens, daar bak ik toch nooit wat van... maar Peaceman en ik gaan wel samenwonen en dat vind ik wel super![]()
Dat vind ik een goed voornemen.....quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik volgend jaar ook een vriendin neem![]()
Wat voor ééntje?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik volgend jaar ook een vriendin neem![]()
Wat is een leuk kleurtje?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij voorkeur eentje met een leuk kleurtje![]()
Rij voorzichtig en jij ook een gezellige jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga jullie (tijdelijk) verlaten.... ga nu naar Peaceman rijden...![]()
Ik wens jullie nog heel veel plezier toe vandaag en vanavond een goede jaarwisseling en verder een heel gelukkig en gezond 2006en voor Scrut een leuke vriendin met een dito kleurtje
Jawel joh! (nog evenquote:
Goed! En met jou?quote:
Ehm, cabaret op televisie kun je opnemen!quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:25 schreef peaceman het volgende:
Prima!
Ja hoor... alleen jammer dat je niet EN radio 2 kan luisteren EN Cabaret kan zien en luisteren....
Indien je een werkende video hebt wel ja...quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:31 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ehm, cabaret op televisie kun je opnemen!
Kijk je ook naar de TV-uitzendingen van de Top 2000? Leuk hè?
Keuzes, keuzes, het valt niet mee hè?quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:33 schreef peaceman het volgende:
Indien je een werkende video hebt wel ja...![]()
Of course... van mij mag dat programma het hele jaar door... Ben stinkjaloers op de kennis van Leo Blokhuis![]()
Madonna, wat een vrouw!quote:
Er zijn geruchten dat Sir Paul volgend jaar naar Nederland komt... dan ben ik erbij.... Ken jij zijn nieuwe plaat al? Een juweeltje!quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
Keuzes, keuzes, het valt niet mee hè?
Ja, en dat interviewtje met MacCartney vond ik weer jaloersmakend.
Prachtig hoe hij uitlegde hoe Bach een inspiratie was...
U2quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:52 schreef Tokay het volgende:
Nee peace, die ken ik (nog) niet.
Ik ben weg, heel veel plezier vanavond voor alle RJPvD'ers!![]()
Ja die wou ik als eerste zeggen maar kon niet op haar naam komen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:37 schreef Z het volgende:
Pia Zadora?
Ik begrijp het...was er ook even uit geweest maar was idd "vreselijk"quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:41 schreef Z het volgende:
Foto is niet gelukt, er was geen doorkomen aan gister dus ben ik maar niet omgefietst ... Volgende keer als het sneeuwt ga ik het weer proberen
Het is wel een straat in de Watergraafsmeer, dus ik denk dat het goed is, foto kennendequote:Op zaterdag 31 december 2005 16:53 schreef Z het volgende:
Ik doe een gokje op Buys Ballot.
Ik dacht ook dat je hem meteen zou radenquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:09 schreef tong80 het volgende:
Heb nog eens een topic over hem geopend
Helemaal omdat er een varken op z'n schoot zitquote:
Wel weer een meneer uit Oost?quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:26 schreef fotoloog het volgende:
Neuh
Meneer was een Pruis en hoe toevallig ,er is idd een straat naar hem vernoemdquote:
Tong dat is Crespo niet...die is toch veel leukerquote:
Ik begrijp het ook niet, Tong, het is één der wonderen der natuur: pos vindt Crespo aantrekkelijk.....quote:
Heb je gelijk in maar niet gegokt is niet gespeeld.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:47 schreef pos het volgende:
[..]
Tong dat is Crespo niet...die is toch veel leuker
Net zoals die enge Totti.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:48 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet, Tong, het is één der wonderen der natuur: pos vindt Crespo aantrekkelijk.....![]()
Rare smaak heb je tochquote:
Speelde ook nog een paar jaar bij mijn clubje, Arsenal. Halverwege jaren 80.quote:
Ik zie hem nu scoren in SS. En een grote kans missen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:47 schreef pos het volgende:
[..]
Tong dat is Crespo niet...die is toch veel leuker
Tong, het is niet van Basten he? Iers of Schots shirt?quote:
Dat probleem had ik dus ook gisteren. Maar goed, gekozen voor het cabaret en daarna de tv-uitzending van top2000quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:25 schreef peaceman het volgende:
Prima!
Ja hoor... alleen jammer dat je niet EN radio 2 kan luisteren EN Cabaret kan zien en luisteren....
Was wel lachen iddquote:Op zondag 1 januari 2006 13:13 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Dat probleem had ik dus ook gisteren. Maar goed, gekozen voor het cabaret en daarna de tv-uitzending van top2000
(Trouwens, wat was Youp goed. Super!)
En Peaceman, dat ze een programma als top2000 het hele jaar mogen uitzenden ben ik helemaal met je eens!
Aha. Komen ze voor in de Top 2000?quote:Op zondag 1 januari 2006 18:54 schreef fotoloog het volgende:
Yep
Eh, nee.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:01 schreef Modus het volgende:
Les Gray?
Klopt! Tarantino weet altijd leuke soundtracks samen te stellen.quote:
Helemaal goed.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:37 schreef Modus het volgende:
Gerry Rafferty.
Wie is Bert Maalderink??quote:Op zondag 1 januari 2006 21:08 schreef tong80 het volgende:
Bert Maalderink ofzo. Lijkt me geen schaker.
Sportverslaggever die reportages maakt, alleen z'n stem ken ik vandaar m'n gokje.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wie is Bert Maalderink??
Nee, het is ook geen schaker. Dat heb je goed gezien.
Ja hoor. Hij is een betrekkelijk jonge politicus, van D66.quote:
Alexander Pechtold.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:28 schreef Modus het volgende:
Pechtold?
Nee, niet Wagner.quote:
Johann Strauss jr.quote:
Huh?quote:
O.quote:
Whehehe....inderdaad.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:11 schreef Z het volgende:
Zou een mooie sig kunnen zijn:
Niets bestendigs hier beneên!
Hoiquote:
Ha Posquote:Op maandag 2 januari 2006 13:32 schreef pos het volgende:
[..]
Hoi...dat is lang geleden
Vast gezeten?
![]()
Gelukkig maarquote:Op maandag 2 januari 2006 13:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb het gewoon erg druk.
quote:
Ik heb trouwens op de lagere school Co als gymleraar gehad.quote:
Was hij streng?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:55 schreef pos het volgende:
[..]
Ik heb trouwens op de lagere school Co als gymleraar gehad.
Nee, hij was wel aardig maar kan me verder weinig details herinneren.quote:
Als hij bij Voetbal Insite komt zal ik mailen of hij jou nog kent.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:58 schreef pos het volgende:
[..]
Nee, hij was wel aardig maar kan me verder weinig details herinneren.
Zal toch welquote:Op maandag 2 januari 2006 14:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als hij bij Voetbal Insite komt zal ik mailen of hij jou nog kent.![]()
Het is hem geraden. Anders heeft hij gelijk ruzie met alle plaatjesraders.quote:
Tot laterquote:Op maandag 2 januari 2006 14:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is hem geraden. Anders heeft hij gelijk ruzie met alle plaatjesraders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |