quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:00 schreef twi het volgende:
[..]
Wij zijn altijd eerlijk. Als we verdiend verliezen, geven we dat altijd toe
Jep, Charisteas maakte zelfs een zuiver doelpunt maar werd weer eens onterecht afgekeurd.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:58 schreef cultheld het volgende:
Deden Rosenberg en Charisteas eigenlijk mee?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:00 schreef twi het volgende:
[..]
Wij zijn altijd eerlijk. Als we verdiend verliezen, geven we dat altijd toe
Terecht afgekeurd, natuurlijk. Er stonden 2 man op de doellijn buitenspel. Kan je wel gaan zeuren dat ze niet mee doen, maar ze stonden zo dichtbij dat ze wel degelijk invloed hadden op het spel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jep, Charisteas maakte zelfs een zuiver doelpunt maar werd weer eens onterecht afgekeurd.
We staan nog steeds 4e hoor. Staan jullie over een paar maanden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:00 schreef TC03 het volgende:
Utrecht, Groningen en Heerenveen winnen, Ajax verliezen, en ze dalen weer drie plaatsen.
Ik vroeg me al af of ik het goed hoorde.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:02 schreef cultheld het volgende:
Dat is een criteria waar ik me aan moet houdenFluiten kan die Bossen ook al niet.
De regel is nu eenmaal zo en ze hadden geen enkele invloed op het doelpunt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:02 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Terecht afgekeurd, natuurlijk. Er stonden 2 man op de doellijn buitenspel. Kan je wel gaan zeuren dat ze niet mee doen, maar ze stonden zo dichtbij dat ze wel degelijk invloed hadden op het spel.
Ik vind het maar stom.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:03 schreef snabbi het volgende:
[..]
Doe niet zo triest, heb gewoon respect. Ik feliciteerde dinges van ado ook gewoon
Ik vond van niet. De bal kon nog goed rollen en dat is toch het belangrijkste.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:03 schreef SoA-Holic het volgende:
Ff een vraagje aan de neutrale kijker:
Had het veld afgekeurd moeten worden?
nope, balletje rolde naar behorenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:03 schreef SoA-Holic het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:06 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
nope, balletje rolde naar behoren
Ok, dan is het een helemaal een terechte nederlaag. Martin v. Geel, dr is nog veel werk te doen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:04 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik vond van niet. De bal kon nog goed rollen en dat is toch het belangrijkste.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:07 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
[..]
Ok, dan is het een helemaal een terechte nederlaag. Martin v. Geel, dr is nog veel werk te doen.
Begin eens met Stam binnen te halen!
Wij Vlaar, jullie geen Stam. Denk je nou echt dat hij naar jullie komt? Mocht hij komen neem ik al mijn woorden terug, maar dat doet hij toch nietquote:
Ik acht de kans ook klein, maar ja hoop doet leven, niet waarquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wij Vlaar, jullie geen Stam. Denk je nou echt dat hij naar jullie komt? Mocht hij komen neem ik al mijn woorden terug, maar dat doet hij toch niet
Hij wil terug naar NL, Ajax is een topclub. Ik zie het probleem niet? En laat vlaar aub niet vergelijken met stam.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wij Vlaar, jullie geen Stam. Denk je nou echt dat hij naar jullie komt? Mocht hij komen neem ik al mijn woorden terug, maar dat doet hij toch niet
Ik vergelijk Vlaar nog lang niet met Stam, het is je vriend die dat doet. En Stam gaat gewoon lekker naar heerenveen of eindhoven als hij al terugkomt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:16 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Hij wil terug naar NL, Ajax is een topclub. Ik zie het probleem niet? En laat vlaar aub niet vergelijken met stam.
Nee, dat zei Derksen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:17 schreef H.Flick het volgende:
Stam heeft toch gezegd alleen naar PSV of Heerenveen te willen?
Het veld had niet afgekeurd moeten worden, maar de wedstrijd wel afgelast imo. Het zijn wel zware omstandigheden maar het lijkt vaak erger dan het is omdat de camera een grote afstand in beeld brengt en daarom onderweg veel sneeuw ziet vallen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:03 schreef SoA-Holic het volgende:
Overigens moet ik hier wel op terugkomen, nu met die 9 miljoenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, dat zei Derksen.
Heerenveen kan hem niet betalen, en volgens zijn zaakwaarnemer heeft Stam oren voor een vertrek naar zowel PSV als Ajax.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:24 schreef bart83 het volgende:
[..]
Werd dat gezongen door ajax-supporters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |