quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:20 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Flikker eens op met je heerenveen propaganda, als je live het wedstrijdverloop wel bij houden doe dat dan van een neutrale site.
Misschien hebben ze daar nog wel een speler voor 020quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb kijk nu de laatste 25 minuten via de Chinees.
Via reuters luister ik altijd naar China-international :quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:20 schreef freiss het volgende:
[..]
Zeg dan welke neutrale site er live verslag geeft.![]()
link?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een veld.![]()
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een veld.![]()
Hoi Tong80quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Via reuters luister ik altijd naar China-international :
'Li bing Samaras, di mang do Stekelenburg. 1-0 2-0 ma lou pa sab 2-1 ?
Bring wah show dop ka ming Huntelaar. 2- va ma ma ba sa kla, mik ok ling et Blind.
3-0 ? ma wah wong so wing de Jaake ka.
Sambal bij mie du yong ki poyng.
Charisteasisie mi no goalie, pop kom how sa.'
KIjk dit is veel betrouwbaarder.
en lekker neutraalquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Via reuters luister ik altijd naar China-international :
'Li bing Samaras, di mang do Stekelenburg. 1-0 2-0 ma lou pa sab 2-1 ?
Bring wah show dop ka ming Huntelaar. 2- va ma ma ba sa kla, mik ok ling et Blind.
3-0 ? ma wah wong so wing de Jaake ka.
Sambal bij mie du yong ki poyng.
Charisteasisie mi no goalie, pop kom how sa.'
KIjk dit is veel betrouwbaarder.
Precies.quote:
na 1 januari ook naar de tegenstander ???quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:27 schreef gitaarsnaar het volgende:
3 - 0 Hanssssssssson
Die krijg ik nu pas te zien op mijn computerquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:27 schreef gitaarsnaar het volgende:
3 - 0 Hanssssssssson
en dan in een hotel in Heerenveen zeker ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:28 schreef SoA-Holic het volgende:
jezus. Wat een in en in trieste bende. Kunnen we danny niet op vakantie sturen met ton lokhoff?
Dat is nog niet zo heel eenvoudig, heb je het programma sopcast nodig, moet je maar eens op je gemak doornemen allemaal.quote:
Als ie maar weggaat, dus heerenveen mag.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:29 schreef rj1 het volgende:
[..]
en dan in een hotel in Heerenveen zeker ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |