Jij hebt gister naar de 'Schoonmaak Politie' gekeken!quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
Papiertje in de pot voordat je gaat beren?
En een klontje suiker bij de kaas!quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:45 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Jij hebt gister naar de 'Schoonmaak Politie' gekeken!
wahahahahah jaaaa egt he!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:37 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En een klontje suiker bij de kaas!
Idd, liever plonzen dan stinken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:55 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Maar zo'n plons wc neemt wel een groot gedeelte van die vieze stankgeur weg!![]()
Dat dilemma behoort tot het verleden met de PurAir wc van Villeroy en Boch.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:59 schreef PhatRabbit het volgende:
[..]
Idd, liever plonzen dan stinken.
Je hand er onder houden helpt ook tegen het plonzen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:48 schreef BYM het volgende:
Ik heb speciaal hiervoor een extra rol in de wc hangen, van het aller aller allergoedkoopste wc(schuur)papier wat je je kunt bedenken en vlak voor het dumpproces zit standaard een x-lengte van dat crépe (crap) papier in de pot tegen het spetteren
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:48 schreef BYM het volgende:
Ik heb speciaal hiervoor een extra rol in de wc hangen, van het aller aller allergoedkoopste wc(schuur)papier wat je je kunt bedenken en vlak voor het dumpproces zit standaard een x-lengte van dat crépe (crap) papier in de pot tegen het spetteren
Word.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dat doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
In de zin van "Word Up", negertaal enzo......quote:
ja fucking goor. ik hoef die shit heus niet te zienquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:03 schreef raptorix het volgende:
Plons WC is geloof ik internationaal de standaard, de meeste mensen vinden een plateau wc maar raar, het schijnt iets typisch nederlands te zijn om je eigen drollen te kunnen inspecteren
Ok, right on brotherquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:49 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
In de zin van "Word Up", negertaal enzo......![]()
Tsja waarom dan een wc gebruiken, kun je het net zo goed in de prullenbak gooienquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:49 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je hand er onder houden helpt ook tegen het plonzen.
Of je 'bomluiken' zover naar de rand plaatsen dat je projectielen tegen de rand ketsen en niet zo'n waterzuil veroorzaken.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:13 schreef switchboy het volgende:
Je moet alleen wel op tijd omhoog springen, maar dat houd je scherp!
Op z'n fans schoongemaakt met stront aan de muren en het plafond?quote:
Zo ongeveer jaquote:Op maandag 2 januari 2006 18:21 schreef switchboy het volgende:
[..]
Op z'n fans schoongemaakt met stront aan de muren en het plafond?![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:44 schreef dribbel79 het volgende:
eerst ff papierke in de pot (bij de Mac een halve rol dus)...dan issie plonsvrij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |