Lost in Translation, R2 UKHoH subs 6 euroquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey, 't is Fok hè
Maarreuh... kopeuh?
Volgende x beter. Succes nog met de verkoop.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag per mail het adres ontvangen van de koper met wie ik al een deal had, dus hij gaat maandag de deur uit. Helaas
Ik ben zeker wel in de eerste en de laaste geintereseerd! Mischien dat ik The Godfather ook nog neemquote:Op zondag 15 januari 2006 14:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ligt er nog uit de OP, heb de prijzen enigszins aangepast, alleen zit er nu niet meer zoveel rek in.
Vanaf nu ook te koop:
- Apocalypse Now Redux, 7 euro
- The Godfather Collection deel 1 bekeken, deel 2 een uurtje gekeken en de rest nog nooit bekeken... 22 euro
- Lola Rennt, 4,50 euro.
Verkoop van meerdere dvd's tegelijk heeft de voorkeur.
Pakketprijs komt op 55 euro incl.
Ok dan wil ik hem wel. Mail me maar op jurgenv@gmail.com.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Yes. Zie eventueel m'n Profiler voor meer info
Zag niet dat hij net ook reageerde (had ff moeten refreshen).quote:Op zondag 15 januari 2006 15:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wacht even af waar Twisted_Logic vanavond mee komt. Zoals eerder gezegd heeft de verkoop van meerdere dvd's de voorkeur, en als hij nou ook The Godfather Collection neemt (hint) kan ik ook nog op verzendkosten besparen. Maar mocht het met Twisted_Logic niets worden, dan hoor je meteen van me, 'kay?
32,5 geboden voor die drie DVD's via de mail!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ligt er nog uit de OP, heb de prijzen enigszins aangepast, alleen zit er nu niet meer zoveel rek in.
Vanaf nu ook te koop:
- Apocalypse Now Redux, 7 euro
- The Godfather Collection deel 1 bekeken, deel 2 een uurtje gekeken en de rest nog nooit bekeken... 22 euro
- Lola Rennt, 4,50 euro.
Bedankt!quote:Op zondag 15 januari 2006 16:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
This is an offer I can't refuse.
Sorry Shogo, maar ik neem aan dat je begrijpt dat ik dit bod aanneem. Toch succes met je verdere zoektocht naar de niet QFC-uitgave
Ja potverd....quote:Op zondag 15 januari 2006 16:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
This is an offer I can't refuse.
Sorry Shogo, maar ik neem aan dat je begrijpt dat ik dit bod aanneem. Toch succes met je verdere zoektocht naar de niet QFC-uitgave
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |