Dat wil ik een keer meemaken!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:47 schreef flugeltje het volgende:
Als je me een keertje wakker belt ben je er zó achter
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:51 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben even eten, de lasanga is nu pas klaar...
Tot vanavond![]()
Ik zeg het niet graag. Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:51 schreef ChantalC het volgende:
Zo meteen komt één van de allermooiste nummers ooit gemaakt: John Hiatt - Have a little faith in me...
![]()
![]()
![]()
Ik de CD... Helemaal grijs gedraaid...quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:53 schreef demins het volgende:
Honger of niet, er wordt gewacht tot we John Hiatt achter de rug hebben!
quote:
Ook veilig thuis aangekomen gelukkigquote:
quote:
BB?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:57 schreef Foreverblue het volgende:
Volgens de Telegraaf is het uitzendtijdstip van Hotel Big Brother de oude tijd van 19.30...
"Ook keert Big Brother (19.30 uur) weer terug, maar dan in de vorm van een hotel waar bekende Nederlanders verblijven. Zij moeten iedere week een dinershow opvoeren in het BB-huis."
Bron: http://www.telegraaf.nl/prive/article31038761.ece?rss
leuk programma om te kijken terwijl je wacht op de Top2000quote:
Geef ze wat geld en stuur ze naar de friettentquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:06 schreef demins het volgende:
Ze hebben honger! Wat ik daaraan dacht te doen...![]()
Geef ze een boterhamquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:06 schreef demins het volgende:
Ze hebben honger! Wat ik daaraan dacht te doen...![]()
Is dit niet de wachtkamer voor het WK Duitsland dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
leuk programma om te kijken terwijl je wacht op de Top2000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |