Jeroen zal wel gaan, jesse misschien ook?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:48 schreef spinor het volgende:
Als er nog bekenden vanuit Nijmegen met de auto gaan ben ik erbij, ik wil Klute wel graag zien.
Dat is zeker mooiquote:Op maandag 23 januari 2006 13:23 schreef reem het volgende:
Ja. De Zaal is uitgerust met een Soundsystem dat ontworpen is voor een ruimte die twee keer zo groot is. Het kan hard zonder dat het haar zuiverheid verliest.
Iets na twaalven geloof ik.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:55 schreef mrcool het volgende:
Ok, ik kan hier dus uit opmaken dat Klute sowieso pas na middernacht begint?
Hell Yeahhh!!quote:Op maandag 23 januari 2006 20:27 schreef mrcool het volgende:
www.rolldabeats.com is eindelijk weer online!
Nee, die bedoel ik helaas niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:10 schreef Rock-shocker het volgende:
Misschien Sardi-What a Night?
Hmmkay. Wel een vette plaat thoughquote:
Iemand? Ik moet dit nummer hebben!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:38 schreef mrcool het volgende:
Iemand enig idee hoe het nummer heet wat nu gedraaid word op Bassdrive? Iets met i like to watch u sleep at night. Vrouwelijke vocalen!![]()
Als ie net zo goed draait als in Eindhoven twee jaar terug, dan mag 'ie van mij lekker in Engeland blijven, met z'n kutmuziek.quote:
True. Maar de rest van de line-up is nice.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:05 schreef reem het volgende:
[..]
Als ie net zo goed draait als in Eindhoven twee jaar terug, dan mag 'ie van mij lekker in Engeland blijven, met z'n kutmuziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |