Die heb ik ooit eens op CD gekocht! Technoooollllllooooooggggyyyyyy!!!!quote:Op maandag 10 april 2006 17:22 schreef marcek het volgende:
[..]
naar de torque sound van nico en kornuiten. (torque is 1 van mijn favoriete lps )
optech is vetquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:11 schreef Jerruh het volgende:
zo, ik ben ook weer blij! ben in contact gekomen met een aantal drum&bass deejays uit rotterdam, en optech, en ze hebben veel zin om op ons feest te komen draaien!!!! word gaaf!
ik zou ook graag komen, maar zit dan op paaspop... mooi balen, want anders had ik het kunnen combineren met goa feestje in tilburg...quote:Op woensdag 12 april 2006 00:36 schreef reem het volgende:
Zaterdag overigens weer fcknwckd* met Alpha Omega (live!). Dat lijkt mij zeker de moeite waard om voor naar Tilburg te komen. Entree is een miezerige ¤5. Ik zal natuurlijk ook weer draaien
Dat komt omdat er op dnb fora zowat alleen maar gefrustreerde, niet met de tijd meegaande headz zittenquote:Op maandag 10 april 2006 21:52 schreef mithrandirrr het volgende:
het verbaasd mij ook altijd dat pendulum op de veel forums wordt afgezeken, maar als het dan gedraaid wordt op een feest gaat 9/10 het dak er af.... dan zie ik toch érg weinig mensen stil staan
Ik vind die nieuwe Bi-polar remix van Pendulum helemaal niks, net zoals het nummer Through the Loop.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:33 schreef H4ze het volgende:
Verder valt 't me op veel fora trouwens wel op, dat de pendulum lovers die er zitten errug snel op hun teentjes getrapt zijn als iemand een nieuw nummer van hun kut vind ofzo. Trek het je dan gewoon niet zo aan. Als je 't tof vind, dan vind je 't tof, luister je er naar en geniet je van die nummers op feesten.
Ach, iig genoeg dansruimte danquote:Op zondag 16 april 2006 17:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe Bi-polar remix van Pendulum helemaal niks, net zoals het nummer Through the Loop.![]()
Damn, Noisia was wel vet maar er waren maar 10 anderen in de P3. Het was echt te sneu voor woorden, zo slecht was de muziek niet.![]()
wat is je slsk?quote:Op maandag 17 april 2006 02:48 schreef SHE het volgende:
Ik heb in een ver verleden nog weleens wat hier gepost hoor![]()
Toevalligerwijs de laatste paar weken access tot wat betere bronnen en eindelijk een goede storage plek gevonden waar ik het veilig kan stellen...dus ben inderdaad druk bezig om weer te verzamelen
24/7![]()
Download gewoon alles, kun je altijd nog weggooien wat je niet mooi vind!quote:Op maandag 17 april 2006 02:59 schreef SHE het volgende:
Staan een shitload aan albums...alles?
Zeg even welke dan kan ik ze queuen voor het slapie doen
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |