9, dus je zat er niet ver naast.quote:op woensdag 18 januari 2006 15:53 schreef the_legend_killer het volgende:
hoe oud is hij nu ?
alleen klagen mag.quote:op woensdag 18 januari 2006 17:11 schreef maikuuul het volgende:
gisternacht het liedje weer geluisterdhet blijft schitterend, ook vet is als hij zijn varkenspoten voor zijn tieten doet, hij zingt dan iets van: iiiikkk tralalala
giel noemt zijn programma op woensdag niet voor niks wansmaak woensdag...quote:op woensdag 18 januari 2006 18:17 schreef _elmaikel_ het volgende:
lol bij giel dat is echt te erg,
"van mijn"???quote:
dave fanproducten
er zijn nou ook producten van mijn
vindtquote:die zijn leuk voor de fans en de liefhebbers
die producten kunt u vinden bij optredens
maar ook vind u ze in mijn webshop
knop shop...quote:die staat op deze site onder de knop shop
slavenhandel? we kunnen danseressen kopen? voor de liefhebbers... zijn het poolse chickies?quote:er zijn al sleutelhangers sjaaltjes .
aanstekers, petten, t shirts, ijsblokjes fles openers
dave van well en danseressen
je hebt mensen omgekocht?quote:dave met danseressen
mensen ik sta tegenwoordig niet meer alleen op het podium.
een leuk optreden? tsja... dan zal ik wel nooit komen...quote:ik heb 5 danseressen achter me sightly is de naam.
dus kom snel een keer kijken bij een leuk optreden.
dat is toch geen zin????quote:van mijn en mijn danseressen
geweldig...quote:binnenkort komen er ook nieuwe fotokaarten.
wederom staat daar geen zin...quote:van mijn en danseressen en mijn boekingsbureau
hoppa, post dat liedje eens. ik wil verdomme wel weer eens lachen om dat vette varkentjequote:op woensdag 18 januari 2006 19:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
hohhh, mijn god.
ik luister nu dat liedje dat ie zong bij giel.
kan dat kereltje niet dood? hij zingt zo vals als de nete en nog uit de maat ook.![]()
kijk ff op giel.vara.nlquote:op woensdag 18 januari 2006 20:18 schreef yellowledbetter het volgende:
[..]
hoppa, post dat liedje eens. ik wil verdomme wel weer eens lachen om dat vette varkentje
op zijn zusje zeker. (dat meisje in de clip)quote:op vrijdag 20 januari 2006 05:19 schreef bxie het volgende:
hij is verliefd
ik hoop dat je dit niet meentquote:
die noob hing ook nog eens de koptelefoon om de microfoon heen, waardoor het geluid enorm ging rondzingen.quote:op vrijdag 20 januari 2006 17:31 schreef maddoxx het volgende:
[..]
die vetkoptelefoon is groter dan z'n hoofd![]()
en dat vind jij erg?quote:op woensdag 25 januari 2006 17:25 schreef maddoxx het volgende:
stervende kut site, zijn videos zijn offline
nee, die muziek is lachwekkendquote:op woensdag 25 januari 2006 17:30 schreef yosander het volgende:
[..]
en dat vind jij erg?![]()
![]()
dat is toch alleen maar beter!
weer een paar virussen minder!![]()
"omg wtf haxored"quote:
nog een keer dat nummer?quote:
omg, staat die vetklep weer in mijn at.quote:
stoute maddox die zomaar dit topic in je at kickte.quote:op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef t0y het volgende:
[..]
omg, staat die vetklep weer in mijn at.
wow, gaat bob nu tr00 grimm ende frostbitten black metal maken??quote:op woensdag 25 januari 2006 17:39 schreef maddoxx het volgende:
ja, als iemand de mp3 vindt van: laat het sneeuwen of hoe heet diedan ga ik die gewoon de hele tijd restarten
thank godquote:op donderdag 26 januari 2006 13:47 schreef maddoxx het volgende:
bleh ze zijn nog niet online
dan stikt ie en is ie ook dood.quote:op donderdag 26 januari 2006 14:45 schreef ruftie78 het volgende:
... (of krijg de baard heel heftig in je strot)
miischien kan jij een keer een stukje zingen op fok!radioquote:op donderdag 26 januari 2006 15:17 schreef maikuuul het volgende:
ik sta ook in het gastenboek
naam maikuuul
woonplaats mestreech
e-mail jeweet@hotmail.com
datum 25-01-2006 om 01:35:20
hey bob, ik ben helemaal weg van jou en je muziek.
heb je speciale cursussen gevolgd om zo goed te zingen of is dit allemaal puur natuur ?
groetjes maikuuul een hendig grote van van je !
pssst.quote:op donderdag 26 januari 2006 14:44 schreef gebleekte het volgende:
jezus, 9 jaar en dan al 200 kilo, dan doe je toch iets niet goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |