heb je alles terug gehad of ben je dan gewoon alles kwijt?quote:
Equipment heb ik niet direct nodig, heb nu eindelijk full rune, maar ik zou wel wat cash kunnen gebruikenquote:Op zondag 19 februari 2006 16:08 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Hé zijn er hier nog mensen die actief runescape spelen of wat?
Ik ben ondertussen level 91, als er hier lagere levels (onder 50) zitten die hulp nodig hebben of equipment ofzo... Laat maar iets weten.
Als er een clan bestaat met fok!kers in, kan iemand die link dan effe geven?
edit:
[afbeelding]
quote:Those of you logging into the Asgarnian region will also notice quite a change. As part of our commitment to improving the graphical feel of the game, we bring you the next phase of our area improvement scheme. This time we focus on the White Knight Castle, Falador, the Barbarian Village, the Dark Wizards' Tower and Draynor Manor (oooooh, spooky). We hope you like it.
38 hierquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:45 schreef TheThirdMark het volgende:
Falador is idd erg netjes geworden met die mooie witte huizen.
Moet wel eerlijk bekennen dat ik de afgelopen 4 dagen niet verder gekomen ben dan Ardoughne, Camelot, Falador en Al Kharid.
Maar zal volgende week eens helemaal gaan rondlopen. Barb Vill schijnt wel tof te zijn geworden.
Farming lvl2Sjemig, nu nog 38 lvls te gaan voordat ik weer een quest kan doen.
Zie OPquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:01 schreef TheThirdMark het volgende:
www.runehq.com
www.tip.it/runescape
Beide sites zijn erg goed op het gebied van oneerlijk verkregen informatie over hoe je RS kunt spelen
geduld hebben, farmen is leuk, maar je moet ondertussen high alch doen, dan schiet het wat opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ken die sites al. Ik wou weten hoe jullie dat deden/ervaren.
reporten!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:38 schreef MidnightRambler het volgende:
Tegenwoordig zijn er in elke world lvl 3 personen met namen als 39847HL die non stop willows choppen. Autominers... verpesten het hele spel...
helemaalquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:57 schreef ZigoSOS het volgende:
Stop je helemaal met runescape? Of met member?
En ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:04 schreef DeHovenier het volgende:
Kan ik dan wat spullen van je kopen voor een vriendschappelijk prijsje
Farming is een klote skill die ik nooit trainquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:32 schreef DeHovenier het volgende:
1 hier
Je moet toch gaan wachten op het groeien van dat gewas, en nog meer wachten voordatv je gaat oogsten? Hoe zit dat precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |