Hoogstwaarschijnlijk verkoop ik em wanneer die stijgtquote:
M'n YP, jammer van z'n leeftijd, verder ben ik er tevreden meequote:Epke van Valkengoeds (89941599) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 840
Loon: 760 ¤/week
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
mooie naamquote:Op zondag 1 januari 2006 22:25 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
M'n YP, jammer van z'n leeftijd, verder ben ik er tevreden mee
Mijne 5kquote:Op zondag 1 januari 2006 21:29 schreef komrad het volgende:
mijn sponsorgeld is ook 30k teruggevallen, dat is niet grappig. Meteen maar een extra woordvoerder erbij genomen
Even oude koeien ophalen...quote:Op zondag 1 januari 2006 12:20 schreef Oldbie het volgende:
Zijn er Firefox gebruikers die de plugin "PsicoTSI" kennen? Wat zijn jullie ervaringen ermee? Klopt het een beetje?
Voor de niet Firefox gebruikers (en voor eventueel geinteresseerden): PsicoTSI kijkt hoe ver een speler is in zijn hoogste stat. Stijgt hij bijna of moet je hem nog tig weken trainen.
Als dit een beetje nauwkeurig is kan het natuurlijk erg helpen met daytraden....
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:51 schreef JJHelder het volgende:
mijn winger van 40k28k tsi zal ook wel aardig wat meer salaris eisen ben ik bang, gelukkig heb ik nog een buffer van 1 miljoen
Daar doe je het voor!quote:02-01-2006 Je fanclub heeft er 4 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 120 ¤ op voor de clubkas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |