je TV is overpricedquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
en die eindelijk fatsoenlijke graphics heeft![]()
Neuh, 1080i zit ook op de X360.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je TV is overpricedX360 gaat niet verder dan 720p, voor 1080i moet je toch echt bij Sony aankloppen
Xbox 360 doet ook 1080i hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:51 schreef SocialDisorder het volgende:
je TV is overpricedX360 gaat niet verder dan 720p, voor 1080i moet je toch echt bij Sony aankloppen
nee want de graphics op mijn normale TV zien er niet uit natuurlijk...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
iddquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Neuh, 1080i zit ook op de X360.
Alleen 1080p niet, toch?
Ach... alles is relatief.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:53 schreef kepler het volgende:
nee want de graphics op mijn normale TV zien er niet uit natuurlijk...
quote:
Hoezo wij willen 1080p?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Xbox 360 doet ook 1080i hoor.Maar 1080P is wat wij willen!
Maar wat ik me afvraag... welke tv is dat dan, want ik ken geen Samsung tv's die native 1080i zijn.
Dan eerst maar eens een 1080p TV, anders heb je er zo weinig aan hequote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Xbox 360 doet ook 1080i hoor.Maar 1080P is wat wij willen!
Maar wat ik me afvraag... welke tv is dat dan, want ik ken geen Samsung tv's die native 1080i zijn.
Jij bent gewoon snel tevreden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:55 schreef kepler het volgende:
Op mijn normale TV ziet het er prima uit
Pfff, tegen 2012 echt wel een keer hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan eerst maar eens een 1080p TV, anders heb je er zo weinig aan he.
En die komt er bij de meeste voorlopig nog niet.
dat ookquote:
Ja, dan welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Pfff, tegen 2012 echt wel een keer hoor
Preciesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dan wel.
Mja, kan je alle games van 6 jaar eerder nog eens spelen in hoogste resolutie.
Daar wordt het spel nog beter van.
De PS3 is er voorlopig ook nog niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
En die komt er bij de meeste voorlopig nog niet.
ALS ik iets HD-geschikts moest kopen dan zou ik ws. gaan voor een Dell 2405FPW eigenlijk. Voor mij groot genoeg en gaat tot een resolutie hoger dan 1080p (1920x1200). Daarbij ook een hele zooi aansluitingen die anders enkel op je TV zitten. En te krijgen voor <1000 euro. En om nou te zeggen dat ik ongelofelijk veel TV kijk.......quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
De PS3 is er voorlopig ook nog niet.En àls 'ie er dan is weet ik niet of ik 'm gelijk koop.
Zou m'n banksaldo oneindig zijn, dan is deze 82" Sony met een native paneel van 1920x1080 wel een geschikte kandidaat.
quote:Speaking at the Consumer Electronics Show in Las Vegas yesterday, Sony heavyweight Howard Stringer failed to assert the previously published spring release date for PlayStation 3, furthering expectations that the highly-anticipated console won't be on sale in the early part of this year.
Stringer simply said that Sony's new machine will debut 'later this year', leading many to believe that SCE has abandoned its original launch plans. Indeed, there is the belief emerging that Sony never intended to launch in spring, merely offering the period to consumers in an attempt to distract them from Microsoft's frenzied Xbox 360 launch.
\ advertisement /
Stringer was joined on stage by Sony Computer Entertainment America CEO Kaz Hirai who also avoided making any mention of a ship date for the PlayStation 3. Hirai's appearance consisted of outlining the support program in place for developers of PlayStation 3 software, announcing that around 4,000 development kits for the Cell-powered monster have been shipped.
However, the resounding note of the somewhat lacklustre presentation came from Stringer's words, 'later this year'. We contacted Sony yesterday in the wake of the CES address with a simple question - When is the PlayStation 3 expected to launch in any territory? We received no response at time of press.
Was te verwachten. Er wordt niks gezegd over de PS3 op de CES en mensen gaan gelijk van het ergste uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
-complot theorie-
als de PS3 echt in de lente uitkomt dan hadden ze dit toch allang kunnen zeggen? Want dat haalt pas de aandacht van de Xbox 360 weg!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:06 schreef P-Style het volgende:
[..]
Was te verwachten. Er wordt niks gezegd over de PS3 op de CES en mensen gaan gelijk van het ergste uit.
Waarom zouden ze? Op de E3 hebben ze aangekondigd dat ze'm in de lente willen releasen. Zelfs in het persbericht uit mei zeggen ze dat ze'm in de lente willen releasen. Ze hebben laatst (in december als ik me niet vergis) nog aangekondigd dat de lente nog steeds op schema ligt. Ze hoeven dat toch elke maand te herhalen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:10 schreef kepler het volgende:
als de PS3 echt in de lente uitkomt dan hadden ze dit toch allang kunnen zeggen? Want dat haalt pas de aandacht van de Xbox 360 weg!
Pessimist!quote:Ik denk dat de PS3 pas aan het einde van dit jaar ergens in Japan uitkomt en 2007 (lente ofzo) pas in Europa....
Ja, alles wat ook maar een beetje negatief is doe je meteen af als complottheorie of onzin.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:06 schreef P-Style het volgende:
[..]
Was te verwachten. Er wordt niks gezegd over de PS3 op de CES en mensen gaan gelijk van het ergste uit.
Nu PS3 info geven is langzaam de hype opbouwen. Nutteloos, want de X360 voorraden zijn bedroevend laag. Door straks pas in keer te laten zien "bang, this is the PS3, this is what it's capable of, and these are the games." pleuren er een hoop bekkies open, en is de wereld de X360 vergeten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, alles wat ook maar een beetje negatief is doe je meteen af als complottheorie of onzin..
Wij zijn niet pessimistisch, jij bent te optimistisch misschien.
Face the facts, ze hebben nog niets laten zien. Dat ding komt misschien wel in de lente, maar dan wsl bijna zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |