Aanwezig, maar vooralsnog is het daarbij geblevenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:58 schreef P-Style het volgende:
Goed... de PS3 is dus wèl aanwezig op de CES...
[afbeelding]
...en hier schijnt 'ie zelfs in actie te zijn.
[afbeelding]
[..]
Tja... het wordt in ieder geval een leuke BD-speler.En als 'ie hier ècht in actie is, dan is de hardware in ieder geval al af.
quote:Sony dead quiet on Playstation 3
Consumer Electronics Show 2006 Video whets appetite, a bit
By Fuad Abazovic in Las Vegas: Thursday 05 January 2006, 17:25
SONY held rather crowded press conference here in Las Vegas, during which it managed to escape the question of when we are going to see the Playstation 3.
The guys did talk about brilliant marchitectural displays, new Hollywood digital cameras, home HD camcorders that can record on Hard drives or DVD, steady-shot photo cameras and a PSP but it didn't even mention its new Playstation 3 business.
The assembled hackery was treated to a short racing game movie with some interesting graphics of a quality that was far from ground-breaking. It featured cars with mud on their windshields and the mud was flying all over from the tyres. You could break the windows and you could damage the car when you hit your rivals or trees.
A nicely-modelled 3-D character left us pondering the potential of a P3. But the silence over its likely appearance would have been noticed by Pete Townshend. µ
Daar blijft het ook bij.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Aanwezig, maar vooralsnog is het daarbij gebleven.
Vreemde conclusie!quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:51 schreef mustisuc het volgende:
PS3 launch is in het rood aangegeven dus misschien zijn ze wel een wereldwijde release van plan..
Valse hoop...quote:iig ik hoop van wel, en anders is het gewoon verder wachten
Valt toch wel mee? En kritiek waarop eigenlijk?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:59 schreef H.Flick het volgende:
Er is natuurlijk wel flink wat kritiek geweest om de launchstrategieën van Sony in het verleden.
De Europese launch van de PSP vond ik nogal schandalig eigenlijk. Ik had dat ding al meer dan een half jaar liggen en toen pas kwam de EU-launch.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? En kritiek waarop eigenlijk?Dat ongeduldigen te lang moeten wachten? Ik vind het wel prima zo. Door 'm eerst in Japan te release en later pas hier in Europa, hebben we geen last van kinderziektes en hebben we een groter aanbod launchgames.
alles heeft bugs..quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:15 schreef H.Flick het volgende:
Welke bugs? De Xbox360 heeft ze ook niet, de PSP had ze ook niet.
Ja, maar als je het niet merkt is het ook niet ergquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:22 schreef mustisuc het volgende:
[..]
alles heeft bugs..
ook je pc ookal merk je ze soms niet maar ze zitten er altijd ;p
op lange termijn meestal wel ;pquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja, maar als je het niet merkt is het ook niet erg.
Schandalig? Hmmm laten we eens naar het verleden kijken...quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:04 schreef H.Flick het volgende:
De Europese launch van de PSP vond ik nogal schandalig eigenlijk.
Vandaar dat de PSP al bij de introductie in Europa al firmware versie 2.0 had. En bij de xbox 360 zijn ze vergeten een HD-DVD drive in te bouwen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:15 schreef H.Flick het volgende:
Welke bugs? De Xbox360 heeft ze ook niet, de PSP had ze ook niet.
Omdat Microsoft daar vertrouwen in had en Sony niet. Of dat vertrouwen van Microsoft en gebrek aan vertrouwen aan Sony's kant terecht is laat ik even in het midden...quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:32 schreef mustisuc het volgende:
maar waarom doet microsoft wel een wereldwijde release en sony niet :S
Je zegt dat je het in het midden laat, maar je impliceert heus wel dat je het eens bent met Sonyquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:33 schreef P-Style het volgende:
Omdat Microsoft daar vertrouwen in had en Sony niet. Of dat vertrouwen van Microsoft en gebrek aan vertrouwen aan Sony's kant terecht is laat ik even in het midden...
Sony gebruikt zijn "eigen volk" inderdaad als proefkonijn. Ook is het plannen van de distributie en het fabriceren van voldoende eenheden makkelijker als je je nieuwe apparaat niet wereldwijd launched.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:37 schreef mustisuc het volgende:
ik denk dat sony het doet om alle bugs en alles eruit te halen..
maja dat is mijn mening ;p
Nee, dat impliceer jij.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:40 schreef Retuobak het volgende:
Je zegt dat je het in het midden laat, maar je impliceert heus wel dat je het eens bent met Sony
Zou ik je post toch nog maar eens lezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |