Nee daar heb ik een apart topic overquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:37 schreef Insertusername. het volgende:
Ratelslangetje, als jij de fout in onderstaande foto vindt, dan is patty vast wel bereid te vertellen wat de aanleiding tot dit topic is:
[afbeelding]
quote:
Ik denk dat iemand je paswoord gekraakt heeft.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
WAT HEB IK IN VREDESNAAM VERKEERD GEDAAN ???
Oh,dus dit is een grap?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:04 schreef DrDentz het volgende:
omg.. hoe dom kun je zijn om te denken dat dit een persoonlijk topic is![]()
Iemand uitmaken voor onder meer "ongelofelijke flapdrol" lijkt me anders best persoonlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:04 schreef DrDentz het volgende:
omg.. hoe dom kun je zijn om te denken dat dit een persoonlijk topic is![]()
Als het tegen jou gezegd wordt waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:05 schreef Insertusername. het volgende:
[..]
Iemand uitmaken voor onder meer "ongelofelijke flapdrol" lijkt me anders best persoonlijk.
Wauw patty, je maakt jezelf popiquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:37 schreef patty het volgende:
DEZE PERSOON is echt een ongelofelijke flapdrol. Dat soort mensen moeten echt gebanned worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |