abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3374363
Ze staan ander nog wel 5 punten achter op Ajax.
pi_3374368
Knap teruggeknokt??
Ajax en Feyenoord en vooral Heerenveen hebben het gewoon laten liggen. Ze hadden al een flinke voorsprong op PSV moeten hebben maar hebben het volledig uit handen gegeven. Denk dat de lampekappen weer kampioen worden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3374419
quote:
Op zondag 03 maart 2002 20:51 schreef bossie het volgende:
Ze staan ander nog wel 5 punten achter op Ajax.
5 punten in de stand inderdaad, maar wel 1 wedstrijd minder gespeeld, dus maar 2 verliespunten achter. PSV is de enige club in Nederland die momenteel redelijk constant speelt. Daarom denk ik ook dat ze op korte termijn Ajax voorbij gaan.
"When you have insomnia, you're never really asleep, and you're never really awake."
  zondag 3 maart 2002 @ 21:10:00 #79
3069 Bug
No use for an undertitle
pi_3374593
quote:
Op zondag 03 maart 2002 20:56 schreef Swordfish het volgende:

[..]

5 punten in de stand inderdaad, maar wel 1 wedstrijd minder gespeeld, dus maar 2 verliespunten achter. PSV is de enige club in Nederland die momenteel redelijk constant speelt. Daarom denk ik ook dat ze op korte termijn Ajax voorbij gaan.

Ik denk dat bossie er rekening mee gehouden heeft dat PSV als enige van de "top 3" nog naar Enschede moet.
  maandag 4 maart 2002 @ 15:56:25 #80
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3382275
quote:
want zoals gewoonlijk pakt PSV de meeste punten naar de winterstop en is de achterstand zo weer ingelopen net als vorig seizoen.
AJAX wordt kampioen(volgens de statistieken), het is nl. zo dat degene die de winterstop ingaat als nummer 1 meestal ook kampioen wordt!!
En wie stond er op een?? Precies AJAX!!
-
  maandag 4 maart 2002 @ 18:02:30 #81
3485 kavorka
lure of the animal
pi_3383989
quote:
Op maandag 04 maart 2002 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

AJAX wordt kampioen(volgens de statistieken), het is nl. zo dat degene die de winterstop ingaat als nummer 1 meestal ook kampioen wordt!!
En wie stond er op een?? Precies AJAX!!

stond vorig jaar feyenoord niet nummer 1 met de winterstop.. (ik kan het fout hebben)
animal magnetism sexual attractive state
pi_3441795
En weer gewonnen nu met 4-1 van Roda JC,
En Jantje Vennegoor of Hesselink weer 2 doelpunten erbij jammer van Vogel maar nu alles richten op Donderdag want reken maar dat we Feyenooit alle hoeken van het veld laten zien.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
  zondag 10 maart 2002 @ 00:37:47 #83
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_3442594
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 23:24 schreef chelloboy het volgende:
En weer gewonnen nu met 4-1 van Roda JC,
En Jantje Vennegoor of Hesselink weer 2 doelpunten erbij jammer van Vogel maar nu alles richten op Donderdag want reken maar dat we Feyenooit alle hoeken van het veld laten zien.
Vond het wel een zeer slappe 2e helft,had toch gerekend op een acht nulletje of iets van die strekking
Ben ook bang dat het zeer zware programma wat PSV staat te wachten ze op het eind van het seizoen zal opbreken
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_3446426
Ja ik weet het maar bij een 4-0 ruststand weet je al bijna dat de 2e helft minder is omdat ze der eigen sparen voor Donderdag wat opzich wel begrijpelijk is maar voor ons als supporters is het niet zo leuk dan maargoed de punten zijn binnen en daar gaat het nu om.
pi_3446577
ja die Hofland spaarde zich zeer goed.
even lekker tegen rood oplopen
Grootste gemis op het WK:[br]Friesland ;)
pi_3446652
JA maar die rode kaart geldt niet voor Donderdag tegen Feyenooit maar voor zondag tegen Vitesse dus hij is er gewoon bij Donderdag.
  maandag 18 maart 2002 @ 12:48:53 #87
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_3524185
Voorlopig hebben de gloeilampen het dit weekend uit handen gegeven. Uitermate zwakke vertoning tegen Vitesse dat duidelijk de betere ploeg was. Nu afwachten wat er gebeurd tegen Feyenoord donderdag want dat zal zeker meespelen in de topper tegen Ajax. Als Ajax wint is het over en sluiten voor PSV, anders dan wordt het afwachten voor de Eindhovenaren of Ajax en Feyenoord nog fouten gaan maken.
Hard, gemeen en snel
pi_3524229
Wordt een leuk weekje voor de boeren:

- Ajax brengt PSV de genadeslag toe en de lampekappen kunnen de titel vergeten!
- Feyenoord schopt PSV uit de Europa cup!

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3528606
Droom maar lekker verder,Donderdag en Zondag gaan we ervoor en pakken onze laatste kans dat is een ding dat zeker is.
  maandag 18 maart 2002 @ 18:58:50 #90
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_3529157
Feyenoord begint donderdag gewoon met een strakke TiFo actie waar de trieste rookpluimpjes en de 2 zakken confetti in Eindhoven bij verbleken!

Dan is Feyenoord al aan het begin van de wedstrijd de "morale winnaar". En na afloop zijn ze de terechte winnaar!

Ik hoop wel dat psv van de Neuzen wint zondag, is gunstig voor ons!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_3529196
quote:
Op maandag 18 maart 2002 18:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Feyenoord begint donderdag gewoon met een strakke TiFo actie waar de trieste rookpluimpjes en de 2 zakken confetti in Eindhoven bij verbleken!

Dan is Feyenoord al aan het begin van de wedstrijd de "morale winnaar". En na afloop zijn ze de terechte winnaar!

Ik hoop wel dat psv van de Neuzen wint zondag, is gunstig voor ons!

Als je even nadenkt is dat helemaal niet gunstig want F'noord gaat er bij PSV voor de competitie straks nog af.
En dan heb je zelfs nog eens een kans dat F'noord 3e wordt.
  maandag 18 maart 2002 @ 19:13:08 #92
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3529300
quote:
Op zondag 18 november 2001 20:40 schreef chelloboy het volgende:
als PSV zondag wint bij ajax doen ze weer mee voor de 1e plaats want zoals gewoonlijk pakt PSV de meeste punten naar de winterstop en is de achterstand zo weer ingelopen net als vorig seizoen.
Hahaha, nouja..hoop doet leven zeggen ze wel is..
Blijven hopen jongen, maar niet te veel natuurlijk, anders komt de klap zo hard aan!!
PiSVee heeft het bij Vitesse laten liggen, denk dat Ajax in staat is min. 1 punt weg te halen aangezien PiSVee de donderdag ervoor een wedstrijd heeft die het maximale(en dat beetje extra) van de spelers zal eisen. Ik hoop overigens wel dat PiSVee de volgende ronde haalt, aangezien ik een grotere hekel heb aan Feyenooit!
Maar ach, er zijn ook nog een hoop Friezen met titelaspiraties..En kakkerlakken..Dus blijf vooral hopen, en ik zal wel zwaaien naar de camera op het Leidse in ergens in Mei als de titel wordt gevierd in ons Mokum!!
-
  maandag 18 maart 2002 @ 19:15:43 #93
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3529331
quote:
Op maandag 18 maart 2002 19:02 schreef The_Coach het volgende:

[..]

Als je even nadenkt is dat helemaal niet gunstig want F'noord gaat er bij PSV voor de competitie straks nog af.
En dan heb je zelfs nog eens een kans dat F'noord 3e wordt.

Nog leuker..Na heel zwaar programma van Feyenooit en PiSVee(moeten ook beide nog voor de beker tegen Ajax) worden de spelers wat moe, zakt de motivatie wat weg, en HOPPA!
De friezen van SexClub Hoerenveen staan op de 2de positie achter Ajax..
Dat zou imo het mooiste eindresultaat zijn!
-
  maandag 18 maart 2002 @ 19:21:10 #94
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_3529396
Ach ja, we zullen het wel zien aan het eind van de rit!

Ik denkt dat ik Uli alvast bel om te zingen op het Balkon!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  maandag 18 maart 2002 @ 19:35:57 #95
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3529547
quote:
Op maandag 18 maart 2002 19:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Ach ja, we zullen het wel zien aan het eind van de rit!

Ik denkt dat ik Uli alvast bel om te zingen op het Balkon!

Wat zong die prutser ook alweer?
En wie niet springt, die is een Jood toch? Hehe, vond het wel grappig..
Ik gok toch eerder op Jantje van Halst op het bordes die zingt:
En we zwaaien met z'n allen naar de Kuip!
Of
En zeg maar dag met je titel P$V!
-
  maandag 18 maart 2002 @ 19:37:52 #96
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3529567
quote:
Op maandag 18 maart 2002 12:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wordt een leuk weekje voor de boeren:

- Ajax brengt PSV de genadeslag toe en de lampekappen kunnen de titel vergeten!
- Feyenoord schopt PSV uit de Europa cup!

Om niet veel later voor het eerst te verliezen in de ArenA tegen Ajax voor de beker!
-
  maandag 18 maart 2002 @ 19:39:26 #97
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_3529587
quote:
Op maandag 18 maart 2002 19:35 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wat zong die prutser ook alweer?
En wie niet springt, die is een Jood toch? Hehe, vond het wel grappig..
Ik gok toch eerder op Jantje van Halst op het bordes die zingt:
En we zwaaien met z'n allen naar de Kuip!
Of
En zeg maar dag met je titel P$V!

Ik wist niet dat Jan kon zingen!?
  maandag 18 maart 2002 @ 23:25:57 #98
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3532955
quote:
Op maandag 18 maart 2002 19:39 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ik wist niet dat Jan kon zingen!?

Over een maandje of 2 kan je een live concert van de gehele Ajax selectie bewonderen op Studio Sport!
Dat Ajax de dubbel heeft gehaald is toch wel een liedje waard!!
En wie niet springt, die is geen jood!

[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 18-03-2002 23:31]

-
pi_3583954
quote:
Op maandag 18 maart 2002 18:03 schreef chelloboy het volgende:
Droom maar lekker verder,Donderdag en Zondag gaan we ervoor en pakken onze laatste kans dat is een ding dat zeker is.
Moet ik nog wat zeggen?
WZDNWB
  vrijdag 22 maart 2002 @ 23:23:51 #100
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_3583983
quote:
Op maandag 18 maart 2002 23:25 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

En wie niet springt, die is geen jood!

*spring* *spring* *spring* *spring* *spring* *spring*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo