quote:5 punten in de stand inderdaad, maar wel 1 wedstrijd minder gespeeld, dus maar 2 verliespunten achter. PSV is de enige club in Nederland die momenteel redelijk constant speelt. Daarom denk ik ook dat ze op korte termijn Ajax voorbij gaan.
Op zondag 03 maart 2002 20:51 schreef bossie het volgende:
Ze staan ander nog wel 5 punten achter op Ajax.
quote:Ik denk dat bossie er rekening mee gehouden heeft dat PSV als enige van de "top 3" nog naar Enschede moet.
Op zondag 03 maart 2002 20:56 schreef Swordfish het volgende:[..]
5 punten in de stand inderdaad, maar wel 1 wedstrijd minder gespeeld, dus maar 2 verliespunten achter. PSV is de enige club in Nederland die momenteel redelijk constant speelt. Daarom denk ik ook dat ze op korte termijn Ajax voorbij gaan.
quote:AJAX wordt kampioen(volgens de statistieken), het is nl. zo dat degene die de winterstop ingaat als nummer 1 meestal ook kampioen wordt!!
want zoals gewoonlijk pakt PSV de meeste punten naar de winterstop en is de achterstand zo weer ingelopen net als vorig seizoen.
quote:stond vorig jaar feyenoord niet nummer 1 met de winterstop.. (ik kan het fout hebben)
Op maandag 04 maart 2002 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
AJAX wordt kampioen(volgens de statistieken), het is nl. zo dat degene die de winterstop ingaat als nummer 1 meestal ook kampioen wordt!!
En wie stond er op een?? Precies AJAX!!
quote:Vond het wel een zeer slappe 2e helft,had toch gerekend op een acht nulletje of iets van die strekking
Op zaterdag 09 maart 2002 23:24 schreef chelloboy het volgende:
En weer gewonnen nu met 4-1 van Roda JC,
En Jantje Vennegoor of Hesselink weer 2 doelpunten erbij jammer van Vogel maar nu alles richten op Donderdag want reken maar dat we Feyenooit alle hoeken van het veld laten zien.![]()
![]()
- Ajax brengt PSV de genadeslag toe en de lampekappen kunnen de titel vergeten!
- Feyenoord schopt PSV uit de Europa cup!
Dan is Feyenoord al aan het begin van de wedstrijd de "morale winnaar". En na afloop zijn ze de terechte winnaar!
Ik hoop wel dat psv van de Neuzen wint zondag, is gunstig voor ons!
quote:Als je even nadenkt is dat helemaal niet gunstig want F'noord gaat er bij PSV voor de competitie straks nog af.
Op maandag 18 maart 2002 18:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Feyenoord begint donderdag gewoon met een strakke TiFo actie waar de trieste rookpluimpjes en de 2 zakken confetti in Eindhoven bij verbleken!Dan is Feyenoord al aan het begin van de wedstrijd de "morale winnaar". En na afloop zijn ze de terechte winnaar!
Ik hoop wel dat psv van de Neuzen wint zondag, is gunstig voor ons!
quote:Hahaha, nouja..hoop doet leven zeggen ze wel is..
Op zondag 18 november 2001 20:40 schreef chelloboy het volgende:
als PSV zondag wint bij ajax doen ze weer mee voor de 1e plaats want zoals gewoonlijk pakt PSV de meeste punten naar de winterstop en is de achterstand zo weer ingelopen net als vorig seizoen.
quote:Nog leuker..Na heel zwaar programma van Feyenooit en PiSVee(moeten ook beide nog voor de beker tegen Ajax) worden de spelers wat moe, zakt de motivatie wat weg, en HOPPA!
Op maandag 18 maart 2002 19:02 schreef The_Coach het volgende:[..]
Als je even nadenkt is dat helemaal niet gunstig want F'noord gaat er bij PSV voor de competitie straks nog af.
En dan heb je zelfs nog eens een kans dat F'noord 3e wordt.
Ik denkt dat ik Uli alvast bel om te zingen op het Balkon!
quote:Wat zong die prutser ook alweer?
Op maandag 18 maart 2002 19:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Ach ja, we zullen het wel zien aan het eind van de rit!Ik denkt dat ik Uli alvast bel om te zingen op het Balkon!
quote:Om niet veel later voor het eerst te verliezen in de ArenA tegen Ajax voor de beker!
Op maandag 18 maart 2002 12:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wordt een leuk weekje voor de boeren:- Ajax brengt PSV de genadeslag toe en de lampekappen kunnen de titel vergeten!
- Feyenoord schopt PSV uit de Europa cup!
quote:Ik wist niet dat Jan kon zingen!?
Op maandag 18 maart 2002 19:35 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Wat zong die prutser ook alweer?
En wie niet springt, die is een Jood toch? Hehe, vond het wel grappig..
Ik gok toch eerder op Jantje van Halst op het bordes die zingt:
En we zwaaien met z'n allen naar de Kuip!
Of
En zeg maar dag met je titel P$V!
quote:Over een maandje of 2 kan je een live concert van de gehele Ajax selectie bewonderen op Studio Sport!
Op maandag 18 maart 2002 19:39 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ik wist niet dat Jan kon zingen!?
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 18-03-2002 23:31]
quote:Moet ik nog wat zeggen?
Op maandag 18 maart 2002 18:03 schreef chelloboy het volgende:
Droom maar lekker verder,Donderdag en Zondag gaan we ervoor en pakken onze laatste kans dat is een ding dat zeker is.
quote:*spring* *spring* *spring* *spring* *spring* *spring*
Op maandag 18 maart 2002 23:25 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
En wie niet springt, die is geen jood!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |