Dat is toch zwart met witte letters?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:37 schreef -Dominator- het volgende:
Dat zijn NATO platen...
Militairen gelegerd in het buitenland krijgen die.
nope gele letters..quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:38 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Dat is toch zwart met witte letters?
Mijn buurman zat in Duitsland (quote:
Kan beide...quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:38 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Dat is toch zwart met witte letters?
Hoezo niet? Ze betalen die auto zelf.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:01 schreef Jasperaldo het volgende:
militairen in een smart ?
Misschien wel militairen in het buitenland. Maar dan zijn het geen NATO platen...en tevens...NATO platen hebben geen NL er naast staan..dus die zijn het dan nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:37 schreef -Dominator- het volgende:
Dat zijn NATO platen...
Militairen gelegerd in het buitenland krijgen die.
Ja nu snap ik er niets meer van...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:09 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Misschien wel militairen in het buitenland. Maar dan zijn het geen NATO platen...en tevens...NATO platen hebben geen NL er naast staan..dus die zijn het dan niet
ja duidelijk... alleen jammer van de kiaquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:38 schreef Flyingdutchman het volgende:
Dit is een kenteken zoals een Nederlandse militair die heeft als hij b.v. in Seedorf gelegerd is.
[afbeelding]
Dit is een NAVO kentekenplaat
[afbeelding]
Duidelijk![]()
K.I.A.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:40 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ja duidelijk... alleen jammer van de kia
AF is voor militairen bij AFCENT in Brunssumquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:14 schreef man_in_love het volgende:
Dat is de vervanging van de AF-00-XX reeks kenteken platen die de RDW heeft uitgegeven voor NL militairen die een auto rijden die BTW-vrij is gekocht. Dat kan omdat die auto in het buitenland gereden wordt, maar eigendom is van een Nederlandse beroepsmilitair. De AF platen waren oorspronkelijk voor Nederlandse beroepsmilitairen die niet in Nederland woonden.
Deze auto's mogen dan in Nederland geregistreerd staan terwijl er in het buitenland gereden wordt, met een Nederlandse verzekering etc etc. Dat scheelt in- en uitvoer-perikelen als iemand in een ander land gelegerd wordt...
Ik meen zelfs (maar dat heb ik zelf bedacht na een aantal van die platen op auto's te hebben gespot) dat de laatste letter in het kenteken aangeeft in welk land de persoon woont (D voor dld, B voor belgië, etc).
Ja, duidelijk... Ik meen dus dat op de "soldaat gelegerd in ander land" platen de laatste letter van het land is? Dan is zoals M5 zegt de zwarte plaat met gele letters (met een D op het einde) van een duitser in NL gelegerd, en dezequote:Op zaterdag 31 december 2005 13:38 schreef Flyingdutchman het volgende:
Dit is een kenteken zoals een Nederlandse militair die heeft als hij b.v. in Seedorf gelegerd is.
[afbeelding]
Dit is een NAVO kentekenplaat
[afbeelding]
Duidelijk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |