abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33537169
quote:
Dronken passagier gedropt op eiland

LONDEN - Een dronken passagier die aan boord van een vlucht vanuit Manchester naar de Canarische eilanden zich agressief gedroeg, is door de piloot gedropt op een woestijnachtig eilandje waar hij zijn roes mocht uitslapen. In plaats van op het mondaine Tenerife, kwam de man terecht op Porto Santo, een kale rotsformatie in de Atlantische Oceaan.

De man schold eerst het cabinepersoneel uit en richtte daarna zijn dronken woede op de passagiers. Toen hij geen gehoor gaf aan de aanmaningen om zich een beetje rustiger te gedragen, besloot de piloot dat de zaak maar op een andere manier moest worden opgelost.

Ooggetuigen meldden aan de krant The Times dat er werd geapplaudiseerd toen het toestel landde op Porto Santo. Twee nachten bracht het feestbeest door op het voormalige Portugese eiland, waar naar verluidt wel een Ierse pub en een nachtclub met Braziliaanse danseressen aanwezig is. Daarna pakte hij toch nog een vlucht naar Tenerife.
Toen ik de titel las dacht ik dat hij met/zonder parachute het vliegtuig uitgelazerd was, maar dit is ook wel een aardige oplossing.
pi_33537552
vette straf
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_33537881
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:16 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Toen ik de titel las dacht ik dat hij met/zonder parachute het vliegtuig uitgelazerd was, maar dit is ook wel een aardige oplossing.
Geweldige oplossing inderdaad. Gezien de laatste alinea heeft die kerel zich op dat eiland ook wel vermaakt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:55:21 #4
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_33538705
Dat soort stumpers bezatten zich overal waar ze komen en hebben dan overal naar hun zin, terwijl iedereen zich ergert. Koekies op zn oog heeft hij nodig!
:r Patty Brard :r
  vrijdag 30 december 2005 @ 20:35:31 #5
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_33554688
Wel een strakke actie van die piloot
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_33570914
quote:
Porto Santo is located 50 Kms. north-east of Funchal.

The island is amazingly different from the island of Madeira. There is almost no vegetation at all. The southern coast is bordered by a 9 Kms. long beach with golden, soft sand.

The temperature in the sea is 18-23 ºC (64,4-73,4 ºF) throughout the year.

Tourists seek to Porto Santo to enjoy a relaxing holiday of tranquility. The isolation permits the island to keep some of the old traditions of the first settlers.

Porto Santo is only 14 Kms long and 5 Kms wide. It's a lovely island, and while you're in the neighbourhood, a paradise not to be missed.

Goede actie, moeten ze vaker doen. Het is best dat mensen gaan zuipen in het vliegtuig, zolang ze maar niet irritant gaan doen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33574485
Doe mij ook zo'n straf
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:16:16 #8
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33574835
Ik zie het contact met de verkeerstoren al voor me toen hij toestemming vroeg om te landen
Vampire Romance O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')