Ja wie koopt zoiets?quote:
Ik heb erop gespeeld bij Musik Produktiv en ik moet zeggen, het is best geinig! Hij klinkt nog redelijk ook. Jammer dat de "feel" die die heeft zeer zlecht is en het gewoon ethisch niet verantwoord is op zo'n ding te spelen...quote:
Om maar te zwijgen over of het esthetisch verantwoord isquote:Op zondag 8 januari 2006 20:53 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Ik heb erop gespeeld bij Musik Produktiv en ik moet zeggen, het is best geinig! Hij klinkt nog redelijk ook. Jammer dat de "feel" die die heeft zeer zlecht is en het gewoon ethisch niet verantwoord is op zo'n ding te spelen...
Zou wel heel fout zijn!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:24 schreef guitarist.nl het volgende:
Muziek - Meet! <- ook gelijk maar gitaristen meeting ??
i.p.v platenwinkels plunderen, dan maar de gitaarwinkels leegkopen?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:24 schreef guitarist.nl het volgende:
Muziek - Meet! <- ook gelijk maar gitaristen meeting ??
Feedback laten zweten...quote:Op maandag 9 januari 2006 07:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
i.p.v platenwinkels plunderen, dan maar de gitaarwinkels leegkopen?![]()
Storm je zo'n gitaarwinkel binnen met 40 man ofzo![]()
Hops, aan de koffie...quote:Op maandag 9 januari 2006 07:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
gheghe, doen?
(goeiemorgen trouwens)
Lijkt me juist heel grappigquote:Op maandag 9 januari 2006 07:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hops, aan de koffie...
Zou wel heel fout zijn!
Zo, nou, ik heb dat wel nodig, deze ochtend...quote:Op maandag 9 januari 2006 07:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lijkt me juist heel grappig![]()
22 zwart, 12 met suiker, en 8 met melk en suiker graag!![]()
mja, ik ook...ik sliep echt bagger slechtquote:Op maandag 9 januari 2006 07:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zo, nou, ik heb dat wel nodig, deze ochtend...![]()
Man, ik zit al vanaf 6:30 op mijn stageplek... 5:30 op... pfffquote:Op maandag 9 januari 2006 07:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
mja, ik ook...ik sliep echt bagger slecht![]()
en ik moet zo nog naar school ook(om 8 uur
)
(Maar dat boeit niet op een Gitaristentopic)
*heeft meelij met TeleluvR*quote:Op maandag 9 januari 2006 07:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Man, ik zit al vanaf 6:30 op mijn stageplek... 5:30 op... pfff
Ja, blijkbaar. Ach, op zich ook wel lekker, dan nok ik vanmiddag ook lekker rond 15:00 af...quote:Op maandag 9 januari 2006 07:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
*heeft meelij met TeleluvR*![]()
dan heb ik 't toch wel goed voor elkaar eigenlijk?![]()
Hehe...ik moet om 09:10 beginnen...ben om 13:15 weer klaarquote:Op maandag 9 januari 2006 07:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Ach, op zich ook wel lekker, dan nok ik vanmiddag ook lekker rond 15:00 af...
Daarna nog lekker even gitaarpingelen...![]()
Damn, je hebt inderdaad maar medelijden met me te hebben!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 07:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehe...ik moet om 09:10 beginnen...ben om 13:15 weer klaar![]()
Daarna natuurlijk ook weer gitaartje spelen![]()
is goed hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 07:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Damn, je hebt inderdaad maar medelijden met me te hebben!!!![]()
Die Ibanez die ik gisteren postte, dat ding is ook leuk, maar ik heb de prijs gevonden...en je betaald zeg maar 250 Britse Pond voor een 2e hands dingquote:Op maandag 9 januari 2006 07:28 schreef TeleluvR het volgende:
Daar kan ik heel kort over zijn: Telecaster.
Maar anderzijds, houd gewoon marktplaats e.d. in de gaten voor leuke koopjes. Een gitaar is nog leuker als je deze hebt gekocht als koopje! (Of dacht je dat ik alle gitaren voor de volle mep gekocht heb!)
Ook belangrijk is natuurlijk je budget!
Tsja, ik ben niet zo into ibanez, er zijn mensen die je daar beter en meer over in kunnen lichten... Persoonlijk vond ik die zwarte JEM die laatst op marktplaats.nl stond wel mooi, vroeg geloof ik iets van 850 ervoor, niet heel veel, lijk me zo!quote:Op maandag 9 januari 2006 07:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die Ibanez die ik gisteren postte, dat ding is ook leuk, maar ik heb de prijs gevonden...en je betaald zeg maar 250 Britse Pond voor een 2e hands ding.. .maar ik zit wel te denken aan Ibanez...voor de looks, en die dingen spelen lekker
Wel als je 17 bent, en niet teveel geld hebtquote:Op maandag 9 januari 2006 07:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tsja, ik ben niet zo into ibanez, er zijn mensen die je daar beter en meer over in kunnen lichten... Persoonlijk vond ik die zwarte JEM die laatst op marktplaats.nl stond wel mooi, vroeg geloof ik iets van 850 ervoor, niet heel veel, lijk me zo!
Nou vooruit, het valt mee, 700 euro!quote:Op maandag 9 januari 2006 07:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel als je 17 bent, en niet teveel geld hebt
Hij is donders mooiquote:Op maandag 9 januari 2006 07:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou vooruit, het valt mee, 700 euro!
Koopje!
Okay, op naar het volgende topic... Laten we de volgende post houden voor een verwijzing naar een nieuwe, dan maak ik er ff één!quote:Op maandag 9 januari 2006 07:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is donders mooi...alleen te duur vrees ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |