die slagplaat is echt lelijk helaas. wel cool dat de verf zo gebroken isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik weet niet of er mensen hier zitten met wat extra kennis over '79 Fenders? Laat je gedachten eens gaan over deze gitaar! De gitaar is origineel, maar de kleur vind ik niet/nauwelijks terug op google!
[afbeelding]
[afbeelding]
Feedback (http://www.feedback.nl) heeft heel redelijke westerngitaren vanaf ± E 60. En als je dat te ruw voor je handen vind (als je net begint met gitaar spelen heb je nog geen eelt op je vingers en dan kunnen de snaren nogal eens "snijden" in je vingers) kan je ook kijken naar een klassiek model.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:33 schreef mrkanarie het volgende:
Mensen,
Ik heb een vraagje. Ik wil ook beginnen met gitaarspelen (tja, ik weet het; maar beter laat dan nooit), maar waar en wat voor een gitaar zou ik kunnen kopen? Ik hoorde dat je als beginner primma een gitaar van 50 kunt kopen om wat te oefenen, maar is dit wat? En waar zou ik die kunnen kopen?
Bvd.
De eeuwig durende Fender vs. Gibson vete?quote:
ja dat snapte ik dan nog nét, maar ik krijg het met de handleiding erbij nog niet eens voor elkaarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
omdat de versterker waanschijnlijk met presets werkt, moet je eerst opslaan en dan onthoud hij het
nee hij speelt ltd espquote:Op zondag 8 januari 2006 10:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
De eeuwig durende Fender vs. Gibson vete?
Dan mag hij helemaal niet oordelen. Laat em eerst maar eens op een gitaar gaan spelen..quote:
Nog es een oerlelijke ookquote:Op zondag 8 januari 2006 13:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan mag hij helemaal niet oordelen. Laat em eerst maar eens op een gitaar gaan spelen..![]()
Beetje te pimp ook...quote:Op zondag 8 januari 2006 13:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nog es een oerlelijke ook[afbeelding]
Is al 275 geboden, wat is jouw goedkope prijs dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:57 schreef guitarist.nl het volgende:
hier nog mensen die een goedkope mexikaanse telecaster zoeken ??
ADVERTENTIE
hmmz, nah ik denk dat het niet alleen een hele goede beginners gitaar is, maar ook nog wel voor de iets gevorderde gitaristquote:Op zondag 8 januari 2006 14:18 schreef mrkanarie het volgende:
Klikje
Is dit een beetje een goede beginnersgitaar?
IDD !!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:55 schreef NASDAQbastardo het volgende:
LTD > je moeder
met een snor?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:55 schreef NASDAQbastardo het volgende:
LTD > je moeder
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heeft iemand ervaring met dit prachtige gitaartje?
[[url=http://jimosity.tzo.com/Gear/Collection/Ibanez-RG565_3.jpg[/url]]
't is een Ibanez RG565, en weet iemand wat ;ie kost?
Edit: m'n URL-ding doet 't niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |