Is het niet te vroeg om deze ramp als film te exploiteren? Het zal wel afhangen van de uitvoering, maar ik heb er in ieder geval mijn twijfels bij.quote:World Trade Center:
Paramount Pictures
Starring: Nicholas Cage, Micael Pena, Maria Bello
Director: Oliver Stone
Opens: August 2006
The true story of the heroic survival and rescue of two Port Authority policemen who were trapped in the rubble of the World Trade Center on Sept. 11th 2001, after they went in to help people escape. The film also followed their families as they try to find out what happened to them.
Vette actiescenes?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:37 schreef MissBliss het volgende:
Wat ook wel raar is, is dat die hele ramp natuurlijk al uitgebreid op tv is geweest, met livebeelden en al. En daarna talloze verhalen van nabestaanden en slachtoffers. Dus ja, kan een film wel zoveel toevoegen?
Het lijkt me niet dat Oliver Stone zoiets zou maken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Nicolas Cage. Nee, dan weet ik al welke richting deze film opgaat. Weer zo'n nationalistische chauvinistische zie-hoe-geweldig-Amerika-toch-is heldenfilm met Cage in de hoofdrol.
Oh, dan word ik juist wanhopig. Ik heb een hekel aan al zijn films. Wat een pompeuse zak met paranoide complottheorieen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
Als ik dan zie dat Stone 't gaat regisseren, word ik toch wel benieuwd.
Zoals?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:26 schreef Tuinkers het volgende:
Wat een pompeuse zak met paranoide complottheorieen.
JFK toch?quote:
Ja. En?quote:
Yeh, de mob had wat tegen de Kennedys omdat ze zwaar tegen hun optraden. Allebei zijn ze dus de pijp uit geholpen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja. En?
Lee Harvey Oswald heeft het alleen gedaan met magische kogels, aan zijn tenen uit het raam hangend?
Ik was er niet bij. Stone ook niet. Ik houd niet van uitgebreid speculeren en suggereren dat jouw theorie de waarheid onthult.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja. En?
Lee Harvey Oswald heeft het alleen gedaan met magische kogels, aan zijn tenen uit het raam hangend?
Dat beweert Stone volgens mij ook niet. Hij wil vooral laten zien dat de "officiële" theorie nogal lachwekkend onwaarschijnlijk, zoniet onmogelijk is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:36 schreef Tuinkers het volgende:
Ik was er niet bij. Stone ook niet. Ik houd niet van uitgebreid speculeren en suggereren dat jouw theorie de waarheid onthult.
Ja maar, dat gaf mijn zo'n gevoel van, 'wat moet ik er verder mee?' Ik wist voor ik die film zag al dat JFK was vermoord, en het nevelig was door wie en onder welke omstandigheden precies. Na de film wist ik niet meer.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat beweert Stone volgens mij ook niet. Hij wil vooral laten zien dat de "officiële" theorie nogal lachwekkend onwaarschijnlijk, zoniet onmogelijk is.
Net of dat uitmaakt bij een film. Dan kijk je toch lekker een documentaire?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:45 schreef Tuinkers het volgende:
[..]
Ja maar, dat gaf mijn zo'n gevoel van, 'wat moet ik er verder mee?' Ik wist voor ik die film zag al dat JFK was vermoord, en het nevelig was door wie en onder welke omstandigheden precies. Na de film wist ik niet meer.
dat dus...quote:Op zondag 12 februari 2006 16:51 schreef __Saviour__ het volgende:
lijkt me zwaar kut.
Hoe ken je het einde al?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Walgelijke kutfilm![]()
. Vooral dat melodramatische einde
![]()
. Typisch Oliver Stone ook, dat enorm commerciële gedoe
![]()
. Net als Platoon, JFK, Natural Born Killers, Wall Street en Born on the 4th of July weer zo'n USA-adoratiefilm
![]()
. Laffe regisseur
![]()
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |