Ik ben inderdaad keurig netjes aanwezig!!! Nu even een beetje werken, en vanmiddag lekker niksen, beetje internetten, maar.... ik mag lekker om 4 uur naar huis in plaats van 6 uur!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:21 schreef WaSTeiL het volgende:
Misschien is aanwezig een beter woord i.p.v. werken!
Vertel mij wat, mijn vriend en mijn ouders zijn lekker vrij.... behalve ik (en nog wat mensen in Nederland).quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:23 schreef Serious_Sven het volgende:
Schijnt in te zijn om zoveel mogelijk mensen vrij te geven tussen kerst en oud&nieuw.
same herequote:Op vrijdag 30 december 2005 10:33 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maandag 2 jan ben ik ook gewoon van de partij![]()
Telt je mob ook?quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:37 schreef WaSTeiL het volgende:
Wij hebben ook een weddenschap staan hoeveel mensen gaan bellen voor ICT ondersteuning. Teller staat op 2 sinds vanochtend. Ik heb gezegd dat er totaal 5 mensen gaan bellen. Collega 3 en iemand anders 4.
Winnaar krijgt een fles wijn..
Nee... anders mag je me wel smsen, maar niet bellen.quote:
omdat ik m'n netwerkkabel niet heb aangeslotenquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:40 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Nee... anders mag je me wel smsen, maar niet bellen.
ik moet naar huis als ik hoofdpijn hebquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben er gewoonzelfs met migraine
fucking topper ben ik ook he!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:49 schreef -beyond- het volgende:
Ik moet hard leren voor mijn tentamens......geldt dat ook als werken?
Niemand die vandaag mails ontvangt of stuurt, dus die cursus kan wel wachten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:04 schreef ThAzOnE het volgende:
Moet ook gewoon "werken", zit nl. even door de feestdagen beschikbaar. Moet eigenlijk verder met mijn Exchange 2003 cursus, maar daar heb ik vandaag GEEN zin in!
Dus een advocaat die vandaag allemaal dossiers moet lezen is ook niet aan het werk?quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:07 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Dus een advocaat die vandaag allemaal dossiers moet lezen is ook niet aan het werk?
tot m'n baas belde en ik vanmiddag aan de slag magquote:
Dat is je verdiende loon.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
tot m'n baas belde en ik vanmiddag aan de slag mag![]()
Ik ben hier ook gedetacheerd en mijn collega ook.. daarnaast nog 1 vaste collega aanwezig.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:28 schreef Platinum het volgende:
Ben ook aan het werk (nou ja.. aanwezig). Er zijn bijna alleen maar gedetacheerden aanwezig hier, veel van het vaste personeel heeft vrij.
je bedoelt de ''pispaaltjes''quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:33 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Ik ben hier ook gedetacheerd en mijn collega ook.. daarnaast nog 1 vaste collega aanwezig.
Zo zie je maar weer eens dat gedetacheerde de spil zijn van het bedrijf.
Uithoerkracht noem ik mezelf altijd.quote:
neuh gaat nu wel weer....ff half uurtje gelegen op een bankquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:02 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
ik moet naar huis als ik hoofdpijn heb![]()
ik ben vandaag gewoon vrij, moet januari weer
Als jij zit te fokken is dat leren voor tentamens niet echt belangrijk nee...quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:07 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Dus een advocaat die vandaag allemaal dossiers moet lezen is ook niet aan het werk?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:37 schreef WaSTeiL het volgende:
* WaSTeiL installeert op dit moment maar even Unreal Tournament om zijn werkdag door te komen.
Je vergeet erbij te zeggen: "maar dan beter!".quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:38 schreef Alicey het volgende:
Ik doe vooral werk wat normaal door anderen wordt gedaan.
Voor wat het technische werk aangaat zeker.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:45 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te zeggen: "maar dan beter!".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |