Kanonquote:
watje...quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:43 schreef Plupke het volgende:
Ik ben aangeschoten, het is niet aan te raden om 5 pils te drinken op 20 minuten tijd.
nogal jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 07:15 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Kanonhet bier dat krachtig nadreunt
3 beugels kanon is genoeg om lekker zat te worden... mischien een vierde maar wodka erbij drinken is sowieso niet zo relaxedquote:Op vrijdag 30 december 2005 08:24 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
nogal ja![]()
is ook niet aan te raden in combinatie met andere drank, en dan al heul geen wodka![]()
resultaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
straks even inkopen doen voor morgenavond![]()
na 4 kanon die 2 kleine freddy's ging nog wel maar na de halve liter smirnoff kreeg ik toch de nodige problemen met deuren op neuzen enzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 08:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
3 beugels kanon is genoeg om lekker zat te worden... mischien een vierde maar wodka erbij drinken is sowieso niet zo relaxed
Nooit wodka drinken als je al andere drank gehad hebt...quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:30 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
na 4 kanon die 2 kleine freddy's ging nog wel maar na de halve liter smirnoff kreeg ik toch de nodige problemen met deuren op neuzen enzo![]()
bier vinnik geen drankquote:Op vrijdag 30 december 2005 08:31 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nooit wodka drinken als je al andere drank gehad hebt...is echt dodelijk...
Een flesje heb je voor een eurootje of 30... als je weinig geld hebt zou ik voor een goedkope fles wodka gaan... daar wordt je altijd wel lekker zat van en je drinkt sowieso geen wodka voor de smaak, lekker mixen dus.quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:41 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
maar dat is geloof ik best wel duur
en we hebben oa al ursus roter coebergh en bier
maar ik ga wel ff kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |